וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לסיבוב המוקדמות השלישי בטורניר קטוביץ'

הישראלית (116 בעולם) מתקדמת בטורניר שבפולין, וגברה על הבולגרייה אליסטה קוסטובה (197 בעולם) בתוצאה 4:6, 4:6. תתמודד בשלב הבא נגד הבלארוסית אלכסנדרה סאסנוביץ' (150 בעולם)

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
לא מעדהמול קוסטובה הבולגרייה. פאר/רויטרס

שחר פאר התמודדה הערב (ראשון) בסיבוב השני של מוקדמות טורניר קטוביץ' שבפולין (משטח קשה, סך פרסים 250 אלף דולר) נגד הבולגרייה אליסטה קוסטובה (197 בעולם), וגברה עליה בתוצאה 4:6, 4:6. בסיבוב השלישי תתמודד פאר (116 בעולם) נגד הבלארוסית אלכסנדרה סאסנוביץ' (150 בעולם). בשנה שעברה פאר נחלה הצלחה בטורניר כשנעצרה ברבע הגמר על ידי קמילה ג'ורג'י האיטלקייה.

המערכה הראשונה הייתה הפכפכה אבל פאר, המדורגת 116 בעולם, ידעה לגבור על יריבתה. פאר שברה ראשונה ועלתה ל-1:3, אולם איבדה את ההגשה במשחקון השביעי וקוסטובה צימקה ל-4:3. פאר התעשתה מהר, ניצלה את נקודת השבירה שהשיגה במשחקון הבא ועלתה ל-3:5. הבולגרייה נלחמה, שברה שוב את הישראלית, אך לא הצליחה לשמור על ההגשה שלה במשחקון העשירי ופאר שברה בתזמון מצוין כדי לקבוע 4:6 במערכה הראשונה.

במערכה השנייה שתי הטניסאיות שמרו על הסרב ובמשחקון החמישי קוסטובה הצליחה לשבור ל-2:3. פאר הצליחה להשיג שבירה משלה ולהשוות ל-4:4. פאר המשיכה באותו קצב, הצליחה לשבור שוב את יריבתה במשקון העשירי, השלימה 4:6 במערכה השנייה וניצחון 0:2 במשחק, שהעניק לה כרטיס לסיבוב המוקדמות השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully