וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צפו בשער האדיר של ג'רמיין דפו ב-0:1 של סנדרלנד על ניוקאסל

החתולים השחורים ניצחו בפעם החמישית ברציפות בדרבי של צפון-מזרח אנגליה בזכות בעיטה מהאוויר לחיבורים של החלוץ הוותיק (45), שוער המגפאייז טים קרול נראה מברך אותו והרגיז את אוהדי קבוצתו. טוטנהאם נפרדה ב-0:0 מברנלי

one
ג'רמיין דפו לי קטרמול שחקני סנדרלנד חוגגים שער. AP
איזה גול. דפו חוגג עם לי קטרמול/AP

אחרי מבול השערים הנפלאים שסיפקה הליגה האנגלית בשבת, נמשכה הערב (ראשון) החגיגה של המחזור ה-31, כאשר ביצוע מושלם של ג'רמיין דפו נתן לסנדרלנד 0:1 בדרבי על ניוקאסל ועזר לה לברוח מעט מהתחתית. במשחק המוקדם, ברנלי וטוטנהאם נפרדו ב-0:0.

ברנלי - טוטנהאם 0:0

התיקו המאופס בטרף מור הותיר את שתי הקבוצות מאוכזבות. התרנגולים פספסו הזדמנות להתקדם למקום החמישי, בעוד ברנלי נותרה מתחת לקו האדום. מישל וורם ההולנדי החליף בשערה של טוטנהאם את הוגו לוריס הפצוע, וכבר בדקה החמישית מנע מדני אינגס להעניק לברנלי יתרון מוקדם. על סף סיום המחצית נזקק וורם למאמץ נוסף כשהתעופף והדף בעיטה מרחוק של אינגס, ובסופו של דבר הוא דאג לשער נקי של טוטנהאם, לראשונה זה שבעה משחקים. מנגד, הארי קיין שהופיע לראשונה כקפטן, היה רדום הפעם ובלעדיו לאורחים קשה מאוד לכבוש. בנוסף, גם קייל ווקר הצטרף למצבת הפצועים כשנפגע והוחלף בדקה ה-47. המארחת במקום ה-18, האורחת מדורגת שישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שהרגיזה את אוהדי ניוקאסל/מערכת וואלה!, צילום מסך

סנדרלנד - ניוקאסל 0:1

השליטה האבסולוטית של החתולים השחורים ב"טיין-וור דרבי" של צפון מזרח אנגליה נמשכת, עם ניצחון חמישי (!) ברציפות על המגפאייז, להם לא הפסידו מאז אוגוסט 2011. ואיזה ניצחון זה היה. שער אחד, קטן-עצום, ממש לפני ההפסקה, הספיק לסנדרלנד כדי להשיג את שלוש הנקודות ולפתוח פער של שלוש נקודות מהמקום שמוביל לליגה השנייה. בדקה הראשונה של תוספת הזמן למחצית הראשונה, כדור הגיע מסטיבן פלטשר לג'רמיין דפו והחלוץ הוותיק שלח ברגל שמאל כדור קשתי ומדהים שנחת היישר בחיבורים של טים קרול.

מיד לאחר מכן אגב, נשמעה השריקה להפסקה וקרול נראה כמי שממתין במנהרת השחקנים ומברך את דפו על הביצוע המרהיב, מה שגרם להתנפלות המונית על השוער ההולנדי ברשתות החברתיות מצד אוהדי ניוקאסל העצבניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully