וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' זכה בפעם השנייה ברציפות בטורניר מיאמי

אחרי שתי מערכות צמודות, המדורג 1 בעולם סיפק מערכה שלישית אדירה שהותירה את הסקוטי חסר אונים והסרבי ניצח בתוצאה 6:7, 6:4, 0:6, בדרך לזכייה חמישית בקריירה בטורניר היוקרתי

נובאק דג'וקוביץ' (ימין) אנדי מארי (שמאל) אחרי גמר טורניר מיאמי. AP
שמר על הכתר. דג'וקוביץ' עם הגביע, מארי עם התסכול/AP

טורניר מיאמי הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם גמר הגברים שסיפק קרב קלאסי בין המדורג 1 בעולם נובאק דג'וקוביץ' לבין אנדי מארי. בתום 2:50 שעות היה זה דג'וקוביץ' שחגג ניצחון גדול בתוצאה 6:7, 6:4, 0:6 והשלים זכייה שנייה ברציפות בטורניר היוקרתי. הייתה זו הזכייה החמישית בסך הכול של נולה בטורניר. הסקוטי בן ה-27, שהגיע במהלך הטורניר ל-500 ניצחונות בקריירה, זכה במיאמי פעמיים בעבר (2009, 2013), וסיפק טניס מצוין בגמר אבל קרס במערכה השלישית והמכרעת וראה את יריבו מניף תואר נוסף על חשבונו.

נובאק דג'וקוביץ'. AP
נלחם על כל כדור. דג'וקוביץ'/AP

מארי פתח בצורה אגרסיבית, ובעזרת חבטות כף יד אדירות שבר את דג'וקוביץ' במשחקון השני בדרך ל-1:2. דג'וקוביץ' התעשת מהר, ושבר מיד ל-2:2. מארי שבר שוב במשחקון השביעי אבל נולה לא נתן לו לברוח, ניצל אחת משתי אפשרויות השבירה שלו במשחק הבא והשווה ל-4:4. השניים שמרו על ההגשות והלכו לשובר שוויון בו אף אחד מהם לא הצליח לשמור על ההגשה והשניים שברו זה את זה, אבל דגו'קוביץ' שבר יותר וניצח 3:7 בשובר השוויון ו-6:7 במערכה.

המערכ ההשנייה הייתה קרב אדיר, כשמארי ניפק טניס מצוין, חבטות חזקות ומדויקות ונולה היה נולה, כשנאבק על כל נקודה. אף אחד משני השחקנים לא הצליח לשבור ואז מארי התעלה בדיוק בזמן, שבר במשחקון העשירי וניצח 4:6 במערכה וכפה 1:1.

המערכה השלישית הייתה צמודה וכללה נקודות ארוכות אבל התוצאה שלה הייתה חד צדדית באופן מ-פתיע עם בייגל של דג'וקוביץ'. הסרבי שבר את מארי שלוש פעמים, ולמרות שהשניים נאבקו על כל כדור, זה נגמר ב-0:6 לסרבי, שהעניק לו ניצחון וזכייה בטורניר.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אנדי מארי. AP
נכנע עם בייגל. מארי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully