וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 2:3 בחוץ את מארסיי וחזרה למקום הראשון

האלופה חזרה פעמיים מפיגור בסטאד וולודרום (צמד לז'יניאק) ושבה לפסגת הטבלה על חשבון ליון. מטוידי כבש שער ענק, מרקיניוס ועצמי של מורל השלימו מהפך מהיר בפתיחת המחצית השנייה

זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן חוגג שער. AP
ניצחון חוץ גדול. זלאטן חוגג/AP

המחזור ה-31 בליגה הצרפתית עמד בסימן הקלאסיקו המקומי, בו ניצחה פריס סן ז'רמן 2:3 גדול בחוץ את מארסיי וחזרה למקום הראשון על חשבונה של ליון. במשחק המוקדם של היום, בורדו השיגה 1:2 דרמטי על לאנס בזכות שער בתוספת הזמן. גם קון כבשה בתוספת הזמן וניצחה 1:2 את נאנט.

seperator

מארסיי - פריס סן ז'רמן 3:2

אחד המשחקים החשובים של העונה הסתיים בניצחון חוץ ענק לפריס סן ז'רמן, שחוזרת למקום הראשון עם יתרון נקודה על פני ליון, שבעה מחזורים לסיום ובורחת לפער של חמש נקודות ממארסיי, שכנראה יצאה ממאבק האליפות.

החגיגה החלה בדקה ה-30. אנדרה פייר ז'יניאק רכב על השומר שלו, השופט לא שרק לעבירה והחלוץ נגח לרשת. האלופה ענתה תוך חמש דקות, בסטייל, עם כדור מסובב אדיר ששלח בלס מטוידי לחיבורים. אלא שעוד לפני הירידה לחדרי ההלבשה, ז'יניאק הגיע לאחד-על-אחד מול סיריגו ושם את השני שלו.

פ.ס.ז' לא אמרה נואש והשיגה את המהפך שלה תוך שתי דקות בלבד, מיד לאחר ההפסקה. תחילה היה זה מרקיניוס, שניצל ערבובייה ברחבה ובעט מקרוב לרשת הגבוהה בדקה ה-49. מיד לאחר מכן, כדור רוחב נשלח לעבר זלאטן, שהפעיל לחץ על ז'רמי מורל וזה גלש ושלח את הכדור לשערו הוא. הפריזאים החמיצו ללא הרף עד לסיום, בעוד מארסיי שולחת את כל מה שיש לה קדימה, אבל לא מוצאת את השוויון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אנדרה פייר ז'יניאק עם ז'אק אלכסיס רומאו שחקני מארסיי חוגגים שער. AP
צמד של ז'יניאק לא עזר/AP

בורדו - לאנס 1:2

דרמה גדולה בסטאד שבאן דלמאס, שם כל השערים הובקעו החל מהדקה ה-80. המגן הימני מריאנו העלה את בורדו ליתרון כשנותרו 10 דקות לסיום, אבל התשובה לברזילאי הגיעה מפאבלו צ'אבריה, הארגנטיאי של לאנס, שאיזן בדקה ה-86. נגמר? לא אם שואלים את ניקולא מוריס בליי. הקיצוני הצרפתי איבד את מקומו בהרכב, אבל נכנס בדקה ה-72 ובדקה השלישית של תוספת הזמן הכריע את המשחק עבור המדורגת שישית. לאנס נותרה אחרונה.

נאנט - קון 2:1

דרמה גדולה הייתה גם בלה בוז'ואר, שם נאנט איבדה יתרון ב-10 הדקות האחרונות ונחלה הפסד ביתי. אלחנדרו בדויה האמריקאי כבש מקרוב לזכות המארחים בדקה ה-11, אבל אמיליאנו סאלה השווה בפנדל עבור קון בדקה ה-80 והמחליף בן ה-19 תומא למאר הכריע את המשחק בתוספת הזמן ורץ לחגוג שער בכורה בליג 1. קון עלתה למקום ה-12 עם 38 נקודות, נאנט במקום ה-10 עם 40.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully