וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה ביורוליג: פער של 45 דקות בין המשחקים בברלין ובבלגרד

5.4.2015 / 16:51

בשעה שהמשחק בין מכבי תל אביב ואלבה ברלין יסתיים ביום חמישי, פנאתנייקוס תהיה במחצית בבלגרד ותדע האם עליה לנצח או לא כדי להעפיל. בכיר ביורוליג: "המצב הזה לא אידיאלי, אין ספק"

עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב תעלה ביום חמישי הקרוב למשחק החוץ נגד אלבה ברלין בידיעה שעונת היורוליג שלה עשויה להסתיים לקראת השעה 23:30 שעון ישראל. התסריט שהצהובים מודחים ידוע לכל, אם מכבי תפסיד לאלבה ברלין ופנאתנייקוס תנצח בבלגרד את הכוכב האדום, השחקנים של גיא גודס לא יעפילו לשלב ההצלבה לראשונה מאז עונת 2008/9. אחת הסוגיות שהועלו בימים האחרונים לגבי ההתמודדות בברלין היא העובדה כי המשחק יחל 45 דקות לפני ההתמודדות של פנאתנייקוס בבלגרד.

היוונים יוכלו לדעת בסביבות המחצית את תוצאת המשחק, כשאם מכבי תל אביב תנצח, היוונים יסיימו במקום הרביעי ללא כל קשר לתוצאת המשחק בינם לבין הכוכב האדום. מנגד, הפסד של הצהובים בערב החג השני של פסח, ופאו תהיה חייבת לנצח כדי להעפיל לשלב ההצלבה.

שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
"מבחינתנו אנחנו חייבים לנצח ולא מתעסקים יותר מדי בסוגיה הזאת"/קובי אליהו

"מבחינתנו אנחנו חייבים לנצח ולא מתעסקים יותר מדי בסוגיה הזאת", סיפר גורם במכבי תל אביב, אלא שבסביבת הקבוצה לא אהבו בכלל את ההחלטה של היורוליג. חשוב לציין כי לוח המשחקים נקבע לפני שהיה ידוע כי היוונים יזכו ליתרון לא הוגן, אך במפעל החליטו שלא לשנות את שעת המשחק. אין זאת הפעם הראשונה שדבר כזה קורה, כשגם בעונה שעברה התרחש תסריט דומה. לוקומוטיב קובאן וגלאטסראיי היו בשיוויון נקודות ערב המשחק האחרון ביניהן בשלב הטופ 16, כשהטורקים מדורגים במקום הרביעי בזכות יתרון במשחקים הפנימיים. הרוסים שיחקו ביום חמישי נגד באיירן מינכן ואילו הטורקים, שידעו כי קובאן ניצחו ועליהם לנצח גם כן כדי לעלות, עלו ביום שישי למשחק נגד פרטיזן בלגרד ועשו את העבודה גם כן.

"המצב הזה הוא לא אידיאלי אין ספק, אבל יש סיבות שהמשחקים בבלגרד ובברלין לא באותה השעה", סיפר בכיר ביורוליג וסירב לפרט, "אני יכול לומר בוודאות שאם המצב היה הפוך, והמשחק בבלגרד היה מתחיל קודם לכן, היינו משנים זאת, כי אז הייתה לו השפעה ישירה על ההתמודדות, שכן הפסד של פנאתנייקוס אז היה מעלה את מכבי תל אביב ומאפשר לאלבה ברלין לשחק מול קבוצה שיש לה פחות על מה לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גארד פנאתינייקוס אתונה דימיטריס דיאמנטידיס. GettyImages
אם מכבי תל אביב תנצח, היוונים יסיימו במקום הרביעי ללא כל קשר לתוצאת המשחק בינם לבין הכוכב האדום. דיאמנטידיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully