וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ברצלונה פנתה רשמית ליובנטוס, הציעה 70 מיליון יורו על פוגבה"

בשורה רעה לקבוצות הגדולות של אירופה? בספרד מדווחים שהקטאלנים העבירו הצעה ראשונה על הקשר, שיושאל בחזרה ליובנטוס בשל העונש שספגה הקבוצה מפיפ"א. בברצלונה מחכים לאישור של הצרפתי

פול פוגבה שחקן יובנטוס. רויטרס
בדרך לספרד? פול פוגבה/רויטרס

בספרד מדווחים הבוקר (ראשון) שברצלונה הגישה הצעה רשמית ליובנטוס בעבור הקשר הצעיר והמוכשר שלה, פול פוגבה בן ה-22. "הספורט" הקטאלני פרסם הבוקר שבארסה תהיה זו שתשים את ידה על היהלום של הגברת הזקנה, שמחוזר על ידי קבוצות בכירות רבות באירופה. ההצעה הראשונית של ברצלונה עומדת על כ-70 מיליון יורו, כשבדיווח טוענים שהיא עשויה להגיע עד ל-80 מיליון יורו. בנוסף טוענים שבשל העונש שפסגה הקבוצה הספרדית מפיפ"א (לא תוכל להחתים שחקנים עד לקיץ הבא) ברצלונה תשאיל את פוגבה בחזרה ליובנטוס לעונה אחת מיד לאחר שתחתימו. אגב, באותו דיווח נכתב שהדבר היחיד שחסר להשלמת העסקה היא הסכמתו של השחקן לעבור לבירת קטלוניה.

פוגבה נחשב לאחד השחקנים הטובים בעולם לגילו. הקשר גבה הקומה הפך לאחד השחקנים החשובים ביותר של הגברת הזקנה, כשהעונה יש לו שבעה שערי ליגה, ויחד איתו דוהרת יובנטוס לאליפות נוספת. באתר הסטטיסטיקה "סקוואקה", השוו את הקשר הצרפתי לשלושה שחקני קישור מברצלונה - אנדרס אינייסטה, סרחיו בוסקטס ואיבן ראקיטיץ'. כמות השערים של פוגבה גבוהה משל שלושתם יחד (כבשו חמישה שערים) כשגם בטבלת "מסירות המפתח" הוא משאיר להם אבק (31 לעומת 22 של ראקיטיץ', 18 של אינייסטה ו-12 של בוסקטס).

ליאונל מסי עם אנדרס אינייסטה. GettyImages
יזכו לחבר חדש? אנדרס אינייסטה וליאונל מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully