וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: צפו במתיחה המעולה שאירגן עומרי כספי על חברו לקינגס

הפורוורד הוביל את חבריו להסתלבט על ניק סטאוסקס. וגם: השער של צ'רלי אדם בפיפ"א 15', הפרסומת החדשה של מסי, סוארס ובייל, כוכב ונצואלה נושך יריב ואוהדי בראדפורד עם שיר מצחיק

23:35: עומרי כספי מארגן מתיחה גדולה על ניק סטאוסקס

20:58: גולש זריז שיחזר את השער המדהים של צ'רלי אדם לרשת של צ'לסי בפיפ"א 15'

20:12: הפרסומת החדשה של "אדידס", עם ליאו מסי, סוארס, בייל ואחרים

19:28: חואן ארנגו בחיקוי ללואיס סוארס

כוכב נבחרת ונצואלה ובעבר גם מנשנגלדבאך, משחק כיום בליגה המקסיקנית במדי טיחואנה. ממש עם שריקת הסיום במשחק בו הפסידה קבוצתו של ארנגו, קלוב טיחואנה, 4:3 למונטריי הגדולה, הונצולאני החליט לתת ביס בכתף של יריבו חסוס סבאלה, שמצדו הוסיף הצגה דרמטית.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

19:25: אוהדי בראדפורד סיטי עם שיר האוהדים הכי מצחיק של השנה

הבנטאמס ניצחו אתמול 0:3 קליל את דונקסטר ולאוהדים כנראה היה קצת משעמם. כאשר בחור חביב החל לאכול פאי, מיד היציע כולו נעמד על הרגליים והחל לשיר, בעוד האוהד הזולל חוגג ונהנה מכל רגע. תחילה הם שרו לו: "He's got some pie", אחר כך: "Does he want some sauce?" ולסיום, אחרי שהרוטב המיוחל הגיע: "He's got some brown". ענק

17:28: קרב? קודם כל מייוות'ר דואג למסיבות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייוות'ר תמיד ידע איך לחגוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלוף האגרוף פלויד מיוות'ר ידוע כאחד שיודע לעשות חיים, ולמרות שהוא מתכונן לקרב ההיסטורי נגד מני פאקיאו ב-2 במאי בלאס וגאס, הוא מצא זמן לרכוש מרצדס מסחרית מפוארת שתשמש לו אוטובוס-מסיבות. המחיר: 300 אלף דולר, לא משהו שמזיז לספורטאי הפעיל העשיר בעולם. מה יש בפנים? מערכת סאונד יוקרתית, טלוויזיה עם מסך בגודל 55 אינץ', כורסאות מסאג' ובאר עם מגוון רחב של משקאות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי נוח לעבור ממסיבה למסיבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

16:21: הפדיחה הענקית של שחקן מכללת קנטאקי

שחקן מכללת קנטאקי, אנדרו האריסון, כנראה ממש לא אהב את ההפסד של קבוצתו לוויסקונסין בטורניר המכללות. במסיבת העיתונאים שנערכה עם סיום המשחק, אחד העיתונאים באולם שאל שאלה על פרנק קמינסקי, שחקנה של וויסקונסין. הארסין לא יכול היה להתעלם, ולחש: "Fuck that nigga". הבעיה: המיקרופונים עבדו, וכולם שמעו את דבריו. מאז הוא כבר הספיק להתנצל.

11:32: התרגיל המבריק של השחקן המרוקאי

במהלך משחק בין מרוקו לברזיל בטורניר בינלאומי של נערים עד גיל 16, שחקן צעיר בשם דריס חאליד מקבוצת הנוער של טולוז גנב את ההצגה כשביצע תרגיל פשוט מבריק. אל תחמיצו.

10:15: מרקוס רוחו מסתבך עם מדריכת כושר

מרקוס רוחו בצרות. לפני כחצי שנה שחקנה של מנצ'סטר יונייטד יצר קשר עם מדריכת כושר הגדולה ממנו בכעשר שנים, שרה ווטסון שמה, זאת למרות היותו נשוי. ווטסון סירבה בנימוס, אך רוחו סירב לשחרר. הוא חיזר אחריה לא מעט וכשהבין שהיא לא בעניין, ניסה לטמון לה פח, כך לפחות היא טוענת בראיון לתקשורת האנגלית. "הוא טען שניסיתי לסחוט אותו ולבקש 100 אלף ליש"ט עבור שתיקתי, אבל זה לא נכון. איימו עליי שבשל ניסיון הסחיטה אכנס לכלא לשלוש שנים".

10:00: שחקנית הפורנו ושחקן ה-NBA

פורוורד מילווקי, יאניס אנטטוקומפו בסך הכל בן 20, אך נראה שלאט לאט הוא משתלב היטב בליגת הכדורסל הטובה בעולם. היווני עלה לכותרות בימים האחרונים ולא בשל תצוגה כזו או אחרת במשחק כזה או אחר, אלא בשל ציוץ שהוקדש לו, על ידי לא אחרת מאשר שחקנית הפורנו המפורסמת, ליסה אן, שהודתה לו בחשבון הטוויטר שלה על העזרה שהעניק לה, כך מסתבר, בפנטזי-ליג של ה-NBA.

שחקנית הפורנו, ליסה אן (משמאל). AP
שלחה לו ברכה חמה במיוחד. ליסה אן/AP

הציוץ המפליל

09:50: גארת' בייל בצ'לסי?

באתר הקניות הענק, "עלי אקספרס", כנראה לא ממש מבינים בכדורגל. אם תחפשו לרכוש חולצה של צ'לסי, תוכלו להתחדש בחולצה עם שמו של ג'ון טרי, דייגו קוסטה וגם גארת' בייל. כן, גארת' בייל. אולי הם יודעים משהו שאנחנו לא?

09:40: אוהדים בבוסניה זורקים אבנים על שחקנים

תקרית מזעזעת נרשמה במהלך משחק ליגה בבוסניה בין זריניסקי מוסטאר לז'לז'ניצ'אר. בזמן ששחקני ז'לז'ניצ'אר חגגו שער ליד דגל הקרן, אוהדי זריניסקי החליטו ליידה אבנים לעבר השחקנים. מה שהם לא ידעו שבכל אותה העת הם תועדו על ידי מצלמה מקומית.

09:35: זאת כנראה הפאננקה הגרועה בהיסטוריה

פנדל שנבעט במהלך משחק באחת הליגות הנמוכות באנגליה כנראה יכניס את הבועט לספרי ההיסטוריה. הסיבה: הוא כנראה בעט את הפאננקה הגרועה בהיסטוריה.

09:25: שחקן סלטיק מנשנש על הספסל

שחקן סלטיק, לי גריפית'ס, לא יכול היה להתאפק בזמן שישב על הספסל במהלך משחק של קבוצתו. לגריפית'ס כנראה ממש התחשק חטיף שוקולד. הבעיה: הוא כנראה לא ידע שהמצלמה עוקבת אחריו. צפו בתוצאה המצחיקה.

09:15: שחקני ארסנל מקבלים את הפסחא

שחקני ארסנל, צ'ובה אקפום, אלכסיס סאנצ'ס ונאצ'ו מונריאל, השתתפו במשחקון ייחודי לחג הפסחא, בו ניסו לפגוע בביצי פסחא בעזרת כדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully