וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "אף אחד לא הפך לשחקן פחות טוב בגלל שבועיים בנבחרת"

5.4.2015 / 10:20

מאמן מכבי תל אביב לא מוטרד מהיכולת של שחקניו במדי הנבחרת לקראת הפועל באר שבע (ב', 20:55, ערוץ 1): "הפגרה היא לא תירוץ". פריצה חוזר לסגל: "אני מרגיש כמו שחקן חדש, עברתי תקופה קשה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

ממש לפני היציאה לפגרת הנבחרות, מכבי תל אביב חגגה 1:2 דרמטי על מכבי חיפה בזכות שער ניצחון של ערן זהבי. מאז חלפו כמעט שבועיים, והאלופה מקווה כי תוכל למנף את המומנטום ההוא כדי לנצח מחר (שני, 20:55, ערוץ 1) גם את הפועל באר שבע, שמסתמנת כיריבתה העיקרית על האליפות. הצהובים יכולים להגדיל את הפער מהמקום השני לשמונה נקודות, ולעשות צעד נוסף לעבר אליפות שלישית ברציפות. ברק יצחקי הפצוע עדיין בספק, בעוד ראדה פריצה שמתאושש מפציעה עשוי לחזור לסגל. לקראת המשחק, החלוץ ופאקו אייסטרן דיברו במסיבת העיתונאים המסורתית.

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן. קובי אליהו
רוצה לברוח לבאר שבע. פאקו/קובי אליהו

פאקו אייסטרן פתח את דבריו עם עדכון על מצבת הפצועים: "גילי ורמוט ויצחקי פצועים, ברק יצחקי קרוב להיות כשיר, אבל פריצה כשיר לחלוטין. התקשינו בשני המפגשים הקודמים נגדם. יהיה משחק קשה. נצטרך לשחק ברמה גבוהה כדי לנצח".

על הפגרה: "הפגרה היא לא תירוץ. כל נקודה חשובה, גם מול באר שבע וגם מול יריבות אחרות בפלייאוף העליון. זה לא משחק של 6 נקודות, אלא משחק של 3 נקודות.

על היכולת שהציגו שחקניו בנבחרת: "יש לי מספיק דברין לדאוג מהם, אין לי מה להיות מאוכזב. לויילס יש שחקנים ברמה גבוהה וכמה כוכבים שמשחקים בריאל, ארסנל וקבוצות מהטופ האירופי. לישראל אין אף שחקן ברמה הזאת. אנחנו מקצוענים, צריך לשמור על יציבות. בן חיים, בן הרוש, זהבי, כולם שחקנים טובים. זה לא ישתנה בגלל שבועיים פחות טובים בנבחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן עם ראדה פריצה. קובי אליהו
תקופה קשה. פריצה עם פאקו/קובי אליהו

על הטענות שהועלו כביכול בנבחרת נגד שחקני מכבי תל אביב: "אני לא מאמין לציטוטים בעילום שם. אין שום הגיון במה שנכתב עלינו".

על הפער בצמרת: "אין שום דבר שאי אפשר לסגור. גם יהיה לנו יתרון של שמונה נקודות זה לא אומר הרבה. הכל יכול לקרות. אסור להוריד רגל מהגז".

על מעמדו: "אני לא חושב על זה. יש לנו דברים לסיים לפני שנדבר על העתיד שלי. יש אימון, וזה כל מה שחשוב. אני הבורג הכי פחות חשוב במכבי תל אביב. כל השאר הרבה יותר חשוב ממני".

עוד על המשחק: "נהיה חייבים להיות בפוקוס. בשני המחזורים האחרונים שיחקנו טוב, אבל גם באר שבע בכושר טוב. יש להם שחקנים טובים ואיכות מהשוער ועד חוליית ההתקפה. ברדה יכול לכבוש בכל רגע נתון. אי אפשר להיות מודאגים ממה שקורה בשבוע הבא".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. קובי אליהו
פאקו לא מוטרד. זהבי/קובי אליהו

ראדה פריצה, שחוזר לסגל: "אני מרגיש טוב עכשיו. הייתה לי תקופה קשה, אני מרגיש שאני שחקן חדש עכשיו. מאוד קשה להסביר מה היה לי, אבל אני מרגיש הרבה יותר טוב".

על החודשים האחרונים בהם לא שיחק: "היה לי קשה מאוד. התאמנתי לבדי משהו כמו שישה שבועות מבלי שיכולתי לרוץ או לגעת בכדור, אבל עבדתי קשה מאוד ובשבועיים האחרונים אני מתאמן כרגיל עם הקבוצה ומשתפר".

על המשחק מחר: "אנחנו יודעים שיהיה משחק קשה מאוד. מעכשיו זה אנחנו או הם בקרב על האליפות. יש לנו יתרון בבית שלנו ואנחנו רוצים ניצחון. יש עליהם יותר לחץ מאשר עלינו. גם תיקו זו תוצאה טובה עבורנו. אנחנו לא צריכים להרגיש שום לחץ".

על המשפחה שלו: "אני מתגעגע אליהם כל הזמן, הם מבקרים בכל פעם שהם יכולים. זו לא בעיה גדולה בשבילי כרגע".

על העובדה שחוזהו עומד להסתיים: "אני לא חושב על זה עדיין. אולי אחזור הביתה לשבדיה, אולי אשאר כאן. המשפחה שלי רוצה שאחזור, זה ברור, אבל הקריירה שלנו קצרה וצריך להוציא ממנה כמה שאפשר".

חואן פבלו בגובה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully