וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: וויסקונסין הדהימה את קנטאקי ותפגוש את דיוק בגמר

הבאדג'רס ניפצו את חלומות העונה המושלמת של קאליפרי עם 64:71 דרמטי ונקמו על ההדחה באותו שלב אשתקד. מייק ששבסקי וחבורתו מחכים להם בגמר אחרי 61:81 מוחץ על מישיגן סטייט

שחקני מכללת וויסקונסין חוגגים מאחורי ווילי קאולי סטיין שחקן מכללת קנטאקי. AP
סנסציה אמיתית. ווילי קאולי סטיין/AP

הפיינל פור של טורניר המכללות סיפק הלילה (בין שבת לראשון) סנסציה אמיתית, עם הדחתה של קנטאקי בחצי הגמר. הווילדקאטס שהגיעו לאינדיאנפוליס עם מאזן של 0:38 היו רחוקים שני משחקים מהעונה המושלמת הראשונה מאז שאינדיאנה של בובי נייט עשתה זאת אי שם ב-1976, אבל נכנעו ברגע האמת עם 71:64 מול וויסקונסין. בגמר הבאדג'רס יפגשו את דיוק, שלא התקשתה עם 61:81 על מישיגן סטייט, בלילה שבין שני לשלישי.

פרנק קמינסקי שחקן מכללת וויסקונסין. AP
נקמה מושלמת. פרנק קמינסקי/AP

וויסקונסין (1) - קנטאקי (1) 64:71

בשנה שעברה השתיים הללו נפגשו באותו מעמד בדיוק, וקנטאקי שרדה מותחן בדרך לגמר, שם הופתעה על ידי קונטיקט. הפעם החבורה הלוחמת של פרנק קמינסקי הייתה זו שהתעלתה, ולמרות שהבאדג'רס היו אחת הקבוצות הטובות במכללות לאורך כל העונה ודורגו ראשונים באיזור המערב, בהחלט מדובר בסנסציה, מכיוון שהקבוצה הנוכחית של ג'ון קאליפרי נחשבה לאחת הטובות שנראו אי פעם ב-NCAA.

סם דקר, שעומד על 15 מ-30 מחוץ לקשת במהלך הטורניר הנוכחי, הקפיץ את וויסקונסין ליתרון של 9 נקודות באמצע המחצית הראשונה, אבל הגבוהים של קנטאקי השתלטו על הצבע כהרגלם וירדו להפסקה בשוויון 36:36. שש דקות לסיום הווילדקאטס עוד הובילו 56:60, אבל הבאדג'רס הגיבו בריצה ברגעים הנכונים, בעוד שקואץ' קאל ראה את שחקניו קולעים רק אחת משמונה הזריקות האחרונות שלהם.

פרנק קמינסקי כיכב עם 20 נקודות (7 מ-11) ו-11 ריבאונדים, דקר שוב עזר לו עם 16 נקודות, נייג'ל הייס וברונסון קואינג הוסיפו 12 כל אחד. את קנטאקי, שבאופן מדהים רשמה רק 22 ריבאונדים לעומת 34 של יריבתה, הוביל קארל אנתוני טאונס עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, אנדרו הריסון קלע 13 ואחיו התאום ארון הוסיף 12.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'ון קאליפרי מאמן מכללת קנטאקי. AP
לא האמין למראה עיניו. ג'ון קאליפרי/AP

דיוק (1) - מישיגן סטייט (7) 61:81

מאז עונת האליפות האחרונה שלהם ב-2010 הבלו דבילס לא ביקרו בפיינל פור, ועם שובם לבמה המרכזית של הריקוד הגדול הם לא גילו שום סימני חלודה. הספרטנס המפתיעים פתחו בסערה והובילו 6:14, לפני שדיוק השתלטה על המשחק. דקות טובות של ג'סטיס ווינסלו עזרו לקבוצה של קואץ' K לברוח ל-25:36 בהפסקה, ומשם הפער רק הלך וצמח.

ווינסלו סיים עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים, ג'אהיל אוקפור, המועמד לבחירה הראשונה בדראפט הקרוב שלא הרשים בשני משחקיו האחרונים, חזר לעצמו עם 18 נקודות (7 מ-11) ו-6 ריבאונדים, וקווין קוק עזר להם עם 17 נקודות. מישיגן סטייט, שקלעה רק ב-40% מהשדה לעומת 52% של יריבתה, קיבלה 22 נקודות ו-11 ריבאונדים מדנזל ולנטיין, טראביס טרייס הוסיף 16 נקודות ו-5 אסיסטים.

ג'אהיל אוקפור שחקן מכללת דיוק מול דנזל ולנטיין שחקן מכללת מישיגן סטייט. AP
חזר לעצמו. ג'אהיל אוקפור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully