וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמונה חודשים בחוץ: פול ג'ורג' צפוי לחזור לשחק מול מיאמי

הפורוורד ששבר את רגלו בקיץ והיה אמור להיעדר למשך כל העונה, יחזור מוקדם מהצפוי וינסה לעזור לקבוצתו להעפיל לפלייאוף. ג'ורג': "מודה לכל משפחת אינדיאנה על העזרה והתמיכה"

פול ג'ורג', אינדיאנה פייסרס. AP
כמה שבאינדיאנה התגעגעו אליו. פול ג'ורג'/AP

אינדיאנה פייסרס נאבקת העונה על המקום השמיני והכרטיס האחרון לפלייאוף מהמזרח. היום (שבת) הקבוצה קיבלה דחיפה משמעותית לקראת המשך העונה הסדירה כשהתבשרה שפול ג'ורג', הכוכב ששבר את רגלו בקיץ ולא שיחק מפתיחת העונה, עשוי לחזור לשחק כבר ביום ראשון מול מיאמי, היריבה הישירה של הקבוצה על המקום השמיני במזרח.

"ג'ורג' עובר תהליך שיקום ארוך וזה עוד שלב בתהליך הזה", כך הודיע המועדון לגבי מצבו של השחקן. "אני מודה לכולם, למשפחה שלי, לחברים, לדוקטורים, למאמנים ולכל משפחת אינדיאנה על התמיכה והעידוד. אני נרגש, אבל גם מודע לכך שאני עדיין בתהליך החלמה ואמשיך לעבוד קשה כדי לחזור לכשירות מלאה", אמר השחקן. נשיא אינדיאנה, לארי בירד, אמר שבשלב הראשון הקבוצה תגביל את הדקות של ג'ורג' על מנת שלא לסכנו. "אנחנו שמחים לקבל בחזרה את פול, וזה רק עוד שלב בשיקום שלו", אמר בירד.

שחקן נבחרת ארצות הברית בכדורסל פול ג'ורג' נפצע ברגלו. AP
פול ג'ורג' אחרי הפציעה/AP

ג'ורג' נפצע בתחילת אוגוסט 2014 במהלך משחק אימון של נבחרת ארצות הברית לקראת אליפות העולם. הוא ניסה לחסום את ג'יימס הארדן שדהר לסל, נחת לא טוב כשרגלו הימנית פגעה בבסיס הסל, ושבר אותה. לאחר שנותח הוא החל הליך שיקום ארוך, ובתחילה צפו שיחמיץ את כל העונה. ג'ורג' בן ה-24 נחשב לאחד השחקנים המובילים ב-NBA. הוא נכלל פעמיים במשחקי האולסטאר ובעונת 2013/14 העמיד ממוצעים של 21.7 נקודות למשחק, 6.8 ריבאונדים, 3.5 אסיסטים ו-1.9 חטיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully