וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "הופעה מושלמת? בכל משחק יש ליקויים"

מנג'ר ארסנל ניסה להרגיע אחרי ה-1:4 הגדול מול ליברפול, על אוזיל: "הוא סופג ביקורת, אבל הוא אינטליגנטי וקלאסי". ז'ירו: "אליפות? רוצים לנצח עד סוף העונה". רוג'רס: "התחלנו לאט"

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. Paul Gilham, GettyImages
יכול להיות מרוצה. ונגר/GettyImages, Paul Gilham

ארסנל הביסה היום (שבת) 1:4 את ליברפול, במסגרת המחזור ה-31 בפרמיירליג. התותחנים נהנו משערים של הקטור ביירין, מסוט אוזיל בכדור חופשי נהדר, אלכסיס סאנצ'ס ואוליבייה ז'ירו, כשג'ורדן הנדרסון רק מצמק בין לבין בפנדל, בעוד אמרה צ'אן מורחק אצל המייטי רדס.

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
נכנס לרשימה עם אדבאיור ורייט. ז'ירו/רויטרס

המספרים

* לפני המשחק באצטדיון האמירויות, לא ספגה ליברפול שער חוץ ב-559 דקות ברציפות.

* ליברפול שמרה רק פעם אחת על רשת נקייה מול ארסנל ב-19 המפגשים האחרונים ביניהן.

* מסוט אוזיל כבש או בישל שבעה שערים בשמונת המשחקים האחרונים שבהם שיחק בליגה.

* ליברפול ירדה בפיגור של שלושה שערים במחצית לראשונה מאז פברואר 1994 מול סאות'המפטון.

* אלכסיס סאנצ'ס, שכבש את השלישי, היה מעורב ב-30 שערים של ארסנל בכל המסגרות העונה (20 שערים, 10 בישולים).

* אוליבייה ז'ירו, שכבש את הרביעי של התותחנים, הוא השחקן הראשון של ארסנל שכובש בשישה משחקי ליגה ברציפות מאז עמנואל אדבאיור ב-2008. הצרפתי הוא השלישי שכובש בשישה משחקי ליגה ברציפות בארסנל בעידן הפרמיירליג, אחרי שגם איאן רייט עשה את זה ב-1994.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מסוט אוזיל שחקן ארסנל. AP
היה מצוין. אוזיל/AP

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר אמר בסיום: "הופעה מושלמת? בכל משחק יש דברים לא מושלמים, אבל אני מרגיש שהתחלנו עם אינטנסיביות גבוהה, וזה מה שרצינו כי הייתה לנו מטרה להפעיל על ליברפול לחץ. יצרנו הרבה מצבים והצלחנו לכבוש בסופו של דבר. הצלחנו ליצור יתרון מהמומנטום שלנו במחצית הראשונה. היו לנו הרבה הזדמנויות, אבל 1:4 זו תוצאה משכנעת מאוד במשחק כל כך חשוב".

הצרפתי נשאל לגבי מירוץ האליפות ואמר: "זה לא מספיק ולא בשליטתנו. אנחנו יכולים לשלוט רק במה שקורה איתנו וזה הטופ 4. בשביל לזכות בתואר אנחנו צריכים להיות מושלמים ושצ'לסי תהיה לא מושלמת. בואו נתמקד במה שאנחנו יכולים לעשות ואז נראה". לגבי ההופעה המצוינת של מסוט אוזיל: "הוא תמיד משחק בצורה קלאסית, אינטליגנטית והתזמון שלו במסירות הוא פנטסטי. הוא גמיש, יודע לשנות תפקוד במגרש. מי שמשחק איתו, אוהב לשחק איתו. הוא לפעמים זוכה לביקורת בגלל הפיזיות שלו, אבל אני מאמין שהוא משתפר בזה"

אוליבייה ז'ירו אמר לאחר המשחק: "ידענו שליברפול תתחיל את המשחק טוב ורצינו להפעיל עליה לחץ מההתחלה. לחצנו עליהם היטב וגבוה, הם איבדו הרבה כדורים מאחור וכך יכולנו ליצור מצבים ולכבוש הרבה שערים כבר במחצית הראשונה. היינו מרוצים מאוד לרדת לחדר ההלבשה עם 0:3 במחצית". החלוץ הצרפתי הלוהט התייחס לעובדה שארסנל צימקה את הפער זמנית מצ'לסי ואמר: "אנחנו רוצים לסיים את העונה הכי חזק שאפשר. אנחנו צריכים להתרכז רק בתוצאות שלנו לפני שאנחנו מסתכלים על מנצ'סטר סיטי או צ'לסי. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק מעכשיו ועד סיום העונה. אחרי זה, נראה מה קורה".

הבלם הגרמני פר מרטסאקר התייחס להופעה של ביירין ואמר: "הוא כבש את השער הראשון וזה היה קריטי עבורנו. הוא נתן לנו הרבה מאוד אנרגיה העונה, הוא התקדם מאוד בגלל שהיו לנו הרבה פציעות. הוא מסוגל לייצר הופעות מצוינות כמו שהוא עשה היום". על המשחק של ארסנל אמר מרטסאקר: "לספק הופעה טובה כל כך מול הקהל שלך, זה מרגש אותי. אני גאה מאוד בצורה בה שיחקנו. זה היה משחק קשה בסוף, אבל הגיע לנו לנצח".

מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס עם ג'ו אלן. Clive Brunskill, GettyImages
לא מרשימים במיוחד. אלן ורוג'רס/GettyImages, Clive Brunskill

מנג'ר ליברפול ברנדן רוג'רס אמר: "התחלנו את המשחק בצורה איטית, ממש משריקת הפתיחה. בדרך כלל אנחנו חיוביים מאוד מתחילת המשחק, אבל שיחקנו בצורה הגנתית ונלחצנו לאחור.

"לאט לאט נכנסו למשחק והצלחנו להיראות טוב יותר, היו לנו שתי הזדמנויות מצוינות לעלות ליתרון, אבל לא הצלחנו לעשות את זה ונענשנו. אם אתה מצליח לעלות ל-0:1, במיוחד כשאתה משחק טוב, אתה יכול להתחיל לשלוט במשחק, אבל לא הצלחנו להשיג את השער ואז ספגנו שלושה שערים לפני המחצית. במחצית השנייה כבר שיחקנו על הגאווה והכבוד שלנו והשחקנים נראו טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully