וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השמינית בקריירה: סרינה וויליאמס זכתה בטורניר מיאמי

האמריקאית רשמה זכייה שלישית ברציפות בטורניר היוקרתי, לאחר שניצחה את קרלה סוארס נבארו בתוצאה 2:6, 0:6 בתוך 57 דקות בלבד. הספרדייה תתנחם בכניסה לטופ 10 לראשונה בקריירה שלה

סרינה וויליאמס. AP
מיאמי שוב שלה. סרינה/AP

מלכת הטניס עשתה זאת שוב: סרינה וויליאמס זכתה הערב (שבת) בפעם השמינית בקריירה שלה בטורניר מיאמי היוקרתי, לאחר שניצחה בגמר את הספרדייה קרלה סוארס נבארו בתוצאה 2:6, 0:6. האמריקאית רשמה זכייה שלישית ברציפות בטורניר והאריכה את רצף הניצחונות שלה בסבב ל-21. סוארס נבארו לא הצליחה לשפר את מאזנה במשחקי גמר ולאחר ההפסד לאמריקאית היא עומדת על 7:1 עגום, אך יכולה להתגאות בכך שבזכות הגעתה לגמר היא תיכנס לראשונה בקריירה שלה לטופ 10 בדירוג העולמי.

בעוד סרינה ניצחה את המשחקונים שלה בקלילות, סוארס נבארו נאלצה להזיע על כל נקודה, ובמשחקון השישי נשברה כשסרינה ניצלה אחת משלוש אפשרויות השבירה ועלתה ל-2:4. במשחקון השמיני סרינה ניצלה שוב אחת משלוש אפשרויות השבירה שלה, והשלימה 2:6 במערכה הראשונה בתוך 33 דקות.

המערכה השנייה הייתה חד צדדית לחלוטין. סרינה שברה כבר במשחקון השני על האפס, והמשיכה ל-0:3 שלא הותיר לסוארס נבארו שום סיכוי. מאמנה של סוארס נבארו ירד למשטח במהלך המערכה, ודיבר איתה, אבל זה לא ממש עזר. סרינה שברה שוב במשחקונים הרביעי והשישי, השלימה בייגל עם 0:6 במערכה השנייה וזכתה בטורניר.

הטניסאית הספרדייה קרלה סוארס נבארו. AP
תתנחם בכניסה לטופ 10 העולמי. סוארס נבארו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully