וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי התל אביבי: סופו במקום אלכסנדר במכבי, סקוט מחוץ לסגל הפועל

4.4.2015 / 16:30

הצהובים הפתיעו כשלא רשמו את הפורוורד בפעם השנייה בסך הכול מאז שהגיע, הסנטר יחליפו (א', 21:00, ער' 1). לנדסברג בסגל אך לא צפוי לשחק. קטש: "אחרי שבוע קשה, אנו מגיעים למשחק קשה"

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
חוזר לסגל. סופו/קובי אליהו

המחזור ה-26 בליגת העל ייצא מחר (ראשון) לדרך עם הדרבי התל אביבי הגדול בו תארח מכבי תל אביב את הפועל תל אביב (21:00, ערוץ 1, שופטים: גילי כהן, דודי רומנו ואלעד לייבוביץ'). שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים עד כה העונה, כשהמאזן עומד על 1:2 לטובת הצהובים. בסיבוב הראשון בליגה הפתיעה הפועל ביד אליהו עם ניצחון מרשים 58:78, כשלארי אובאנון מצטיין עם 29 נקודות. ברבע גמר גביע המדינה נקמה מכבי עם ניצחון 71:73 כשסילבן לנדסברג קולע 19 נקודות ובסיבוב השני בליגה, במשחק שנערך בדרייב אין, שוב ניצחו הצהובים 76:79, כשג'רמי פארגו ובריאן רנדל בולטים עם 17 נקודות כל אחד.

דוראנד סקוט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יחסר לאדומים. סקוט/ברני ארדוב

מכבי תל אביב מגיעה לדרבי אחרי הניצחון הלא משכנע על גלאטסראיי ביום חמישי ביורוליג, ולפני המשחק הגדול נגד אלבה ברלין בשבוע הבא בחוץ, שהפסד בו עלול להוביל לסיום הדרך באירופה בשלב מוקדם מהצפוי. במכבי ידעו לספר שאם המשחק מחר לא היה נגד הפועל תל אביב, אלא נגד קבוצה אחרת, ייתכן שחלק מהשחקנים היו מקבלים דקות מעטות יותר, אך למרות שמדובר במשחק ליגה לא משמעותי מבחינת טבלתית, אין לקבוצה אפשרות שלא להופיע בכל הכוח למשחק דרבי. במכבי הפתיעו כשהחליטו לא לרשום את ג'ו אלכסנדר למשחק, והחזירו לסגל את סופוקליס שחורציאניטיס. אלכסנדר לא שותף רק פעם אחת מאז שהצטרף לצהובים לפני שלושה חודשים. מי שעוד עשוי לשחק הוא סילבן לנדסברג שחזר לאימוני קליעה לאחר יותר מחודש וחצי העדרות בשל שברי מאמץ. המאמן גיא גודס אמר לקראת המשחק: "דרבי חשוב שפותח לנו שבוע קריטי במיוחד. כל משחק מוביל למשחק הבא ואנחנו בהחלט רוצים להופיע חזק וטוב מול הפועל תל אביב, שהיא קבוצה חזקה ומאוד אגרסיבית". סילבן לנדסברג התאמן וייכלל בסגל אבל לא צפוי לשחק.

הפועל תל אביב רשמה שלשום את ניצחון הליגה השני ברציפות שלה, כשגברה על מכבי אשדוד בדרייב אין במשחק שנערך שלושה ימים בלבד לאחר הלוויתו של אורי שלף, מנהלה המקצועי של האדומים, שהלך לעולמו השבוע באופן פתאומי. בהפועל לא ידעו כיצד השחקנים יתפקדו בשבוע כל כך טראומתי, אך השחקנים הגיבו בצורה מרשימה ורשמו את אחד המשחקים ההתקפיים הטובים ביותר שלהם העונה. לקראת הדרבי ינסו בצוות המקצועי לחזור ולדבר כדורסל עם השחקנים, כשהמטרה העיקרית היא לנצל את המצב הלא נוח בו נמצאת מכבי ואולי לקחת משחק דרבי שני העונה. עודד קטש אמר לקראת המשחק: "אחרי שבוע קשה, אנחנו מגיעים למשחק קשה וחשוב מאוד לאוהדים ולנו. כמו כל משחק אנחנו מגיעים במטרה אחת - לנצח". דוראנד סקוט, שלא שותף במשחק נגד אשדוד בשל פציעה בקרסול, ימשיך לא להתלבש, כשג'רון מיימון, יינסי גייטס ודיז'ון תומפסון ינסו לתת מלחמה לקו הקדמי המוכשר מאוד של הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully