וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: לידס יונייטד על סף מכירה לחברת רד בול

הקבוצה ממערב יורקשייר, שנפלה מנכסיה בעשור האחרון ומשחקת בליגת המשנה בממלכה, צפויה לעבור תמורת 60 מיליון ליש"ט לאימפריית משקאות האנרגיה, שכבר מחזיקה בשתי קבוצות, באוסטריה וגרמניה

מאסימו צ'לינו בעלים של לידס יונייטד. AP
אוהדי לידס יקבלו בוסים חדשים? צ'לינו/AP

חברת משקאות האנרגיה של "רד בול" היא כבר מזמן אימפריה בינלאומית, שחדרה בין היתר לעולם הספורט. רד בול מחזיקה בקבוצת פורמולה 1 מצליחה ביותר ובנוסף, היא עומדת מאחורי קבוצות כדורגל באוסטריה (רד בול זלצבורג) ובגרמניה (ר.ב. לייפציג, קבוצתו של עומר דמארי). כעת, מתכננים מנהלי החברה להשתלט על קבוצת כדורגל שלישית, לידס יונייטד.

המועדון ממערב יורקשייר, שבעברו הגיע לפני קצת יותר מעשור עד לחצי גמר ליגת האלופות, נמצא כבר הרבה מאוד שנים בצרות כלכליות. לידס ירדה בשלב מסוים עד לליג 1 (השלישית בממלכה) והעונה היא נמצאת במרכז הטבלה בצ'מפיונשיפ (הליגה השנייה). עם הכסף של רד בול, היא בהחלט תוכל לחזור למרכז הבמה ועל פי הדיווח של ה"מירור", החברה נמצאת בשיחות מתקדמות עם ראשי המועדון ומוכנה לשלם 60 מיליון ליש"ט.

ב"מירור" מדווחים כי על פי גורמים המקורבים לעסקה, ברד בול עוקבים אחרי לידס ומצבה במשך למעלה משנה ומקווים לסגור עניין תוך שבועיים-שלושה. ראשי החברה כבר ביקרו באלנד רואד על מנת לחוש את האווירה ביום של משחק ביתי ונפגשו עם הבעלים של המועדון, מאסימו צ'לינו. האיטלקי בן ה-58 הושעה בדצמבר מניהול המועדון על ידי התאחדות הכדורגל האנגלית לאחר שהוא נתפס על העלמות מסים. ההשעייה תפוג בעוד חודש בדיוק, מיד לאחר סיום העונה, אך היחסים העכורים שלו עם ההתאחדות כנראה עודדו אותו ללכת לעסקה עם רד בול.

המכשול הבולט האחרון הוא האיסור של אופ"א להחזיק שלושה מועדונים בו זמנית ועליו מנסים כעת להתגבר ברד בול בעזרת מציאת דרכים חוקיות להשלים את העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully