וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את אמפולי, 0:1 לרומא על נאפולי

קרלוס טבס כבש את הראשון אחרי כדור חופשי בתוך הרחבה (43) וביצע את המהלך שהוביל לשער השני של רוברטו פריירה בתוספת הזמן. הגברת הזקנה הגדילה את הפער בפסגה חזרה ל-14 נקודות

מיראלם פיאניץ' שחקן רומא חוגג שער, מעליו חואן איטורבה. רויטרס
שער ראשון שלו ב-2015. מיראלם פיאניץ' חוגג, חואן איטורבה מעליו/רויטרס

המחזור ה-29 בליגה האיטלקית נערך כל כולו היום (שבת), כמיטב המסורת בחג הפסחא. במוקד עמד משחק הצמרת באולימפיקו, שם רומא השנייה ניצחה 0:1 את נאפולי החמישית. יובנטוס המשיכה בדרך החלקה שלה לאליפות רביעית ברציפות אחרי 0:2 ביתי מול אמפולי. לאציו דבוקה אליה אחרי 1:3 במגרשה של קליארי, מילאן השיגה 1:2 דרמטי על פאלרמו ואינטר עשתה בושות עם 1:1 ביתי מול פארמה עמוסת הצרות. צ'זנה ביצעה קאמבק אדיר מ-3:0 ל-3:3 מול ורונה. פיורנטינה ניצחה 0:2 את סמפדוריה.

seperator

רומא - נאפולי 0:1

"דרבי השמש" שייך לג'אלורוסי, שאחרי שש תוצאות תיקו והפסד בשבעת משחק הליגה הביתיים האחרונים שלהם, סוף כל סוף ניצחו באולימפיקו, ועוד בקרב צמרת שהבטיח להם עוד שבוע במקום השני. נאפולי ידעה שניצחון יקפיץ אותה זמנית למקום הרביעי, אבל בדקה ה-25 נכנעה למהלך קבוצתי מבריק של רומא. חואן איטורבה פרץ ומסר ימינה לאלסנדרו פלורנצי, שבכדור רוחב חכם איתר את מיראלם פיאניץ' שהגיח מאחור ובעט שטוח אל הרשת. שער ראשון של הבוסני ב-2015. נאפולי ניסתה להשוות, אך נעצרה פעמיים במחצית הראשונה בחסימות נפלאות של הבלם קוסטאס מנולאס. בפתיחת המחצית השנייה היה זה מורגן דה סנקטיס שמנע פעמיים מדריס מרטנס להשוות, ובדקה ה-67 סיפק השוער הוותיק הצלה מעולה גם מול המחליף מנולו גביאדיני. פיאניץ' נפצע והלחץ של נאפולי רק התגבר, אלא שדה סנקטיס עצר את גביאדיני גם בדקה ה-78 והשאיר את קבוצתו הקודמת שלו ללא נקודות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מורגן דה סנקטיס שוער רומא. רויטרס
הצטיין בין הקורות. מורגן דה סנקטיס/רויטרס

קליארי - לאציו 3:1

ניצחון שביעי ברציפות לביאנקוצ'לסטי, שלא התחשבו במאמצי ההישרדות של זדנק זמאן והתקרבו שוב עד כדי נקודה מהיריבה העירונית רומא במקום השני. מירוסלב קלוזה הוותיק כבש מקרוב בדקה ה-31 אחרי הכנה של סטפנו מאורי, אבל מרקו סאו השווה בדקה ה-49 עם בעיטה שפגעה בשחקן הגנה ועשתה קשת מעל פדריקו מארקטי. השוויון של קליארי החזיק מעמד רק 11 דקות, עד שנכנס המחליף באלדה קייטה בדקה ה-59. אחרי פחות מדקה הוא הוכשל ברחבה ואפשר ללוקאס ביגליה לכבוש מהנקודה הלבנה. בדקה ה-68 קייטה שוב הוכשל ברחבה וגם סחט אדום מאקס לאציו מובידו דיאקיטה, אך הפעם ביגליה שלח את הפנדל ליציע. למרות זאת, מרקו פארולו דאג לשגר כדור חופשי אל הרשת בתוספת הזמן ולאציו ממשיכה לדהור.

מירוסלב קלוזה שחקן לאציו. GettyImages
לאציו לא עוצרת. מירוסלב קלוזה/GettyImages

פאלרמו - מילאן 2:1

בצל הדיווחים על מכירת הקבוצה למשקיעים מהמזרח הרחוק, מילאן קטעה רצף של תשעה משחקי חוץ ללא ניצחון וחזרה מרנצו ברברה עם שלוש נקודות דרמטיות . אלסיו צ'רצ'י, שהגיע לרוסונרי כמושאל בינואר, פתח בהרכב ובדקה ה-37 דחק את הראשון שלו במדי הקבוצה. שער חוקי של מתיאה דסטרו נפסל בדקה ה-55, ובמקום 0:2 קיבלה מילאן את השוויון כשפאולו דיבאלה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-72 לאחר שהמחליף אנדראה בלוטי סחט פנדל. אבל, הפעם המילה האחרונה הייתה של ז'רמי מנז, שבדקה ה-83 דהר לבדו והקפיץ פנימה את ה-16 שלו העונה. מילאן נותרה במקום השמיני, פאלרמו ללא ניצחון בששת משחקי הליגה האחרונים שלה.

אלסיו צ'רצ'י שחקן מילאן (שמאל) עם איניאציו אבטה, מרקו ואן חינקל. AP
שער בכורה. אלסיו צ'רצ'י, משמאל/AP

פיורנטינה - סמפדוריה 0:2

עוד משחק צמרת חשוב, בסיומו פיורנטינה הצליחה לפתוח פער מיריבתה. הוויולה נתנו קונצרט נגד רומא בשמינית גמר הליגה האירופית ונראים טוב לקראת הגומלין במפעל וגם לקראת הגומלין הביתי בחצי גמר הגביע מול יובה ביום שלישי, בו ינסו לשמור על היתרון 1:2 מהמשחק הראשון. סמפ נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, ושוב לא הצליחה לנצח בפירנצה כשניצחונה האחרון בעיר היה אי שם בספטמבר 2004.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת הצליחה פיורנטינה להכריע את יריבתה בתוך שתי דקות. בדקה ה-62 אלסנדרו דיאמנטי חתך מצד שמאל של הרחבה לכיוון המרכז, הניף את הרגל ובעט כדור מדויק לפינה הרחוקה שקבע 0:1. שתי דקות אחר כך מוחמד סלאט קיבל מסירה כ-40 מטר משער סמפדוריה, פרץ קדימה במהירות תוך כדי שהוא עוקף שני שחקנים ושלח טיל לרשת שהעלה את הויולה ל-0:2.

שחקן פיורנטינה אלסנדרו דיאמנטי. AP
דיאמנטי/AP

יובנטוס - אמפולי 0:2

לא מהמשחקים המרשימים ביותר של יובנטוס העונה או בכלל בשנים האחרונות, אבל הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי הצליחה לעשות את העבודה שלה ולהשיג עוד שלוש נקודות בדרך לאליפות רביעית ברציפות. בנוסף, זה היה ניצחון רביעי ברציפות ליובה וחמישי בששת מחזורי הליגה האחרונים. הביאנקונרי שיפרו את מאזנם ל-70 נקודות בפסגה, בעוד אמפולי במקום ה-14 עם 33 נקודות, 11 מעל צ'זנה שמתחת לקו האדום.

יובנטוס קיבלה כדור חופשי מרחק חמישה מטר מהשער אחרי שהשוער האורח ספה קלט כדור שהוחזר אליו על ידי שחקן הגנה. קרלוס טבס ניצל מסירה של ארתורו וידאל וקרע את הרשת עם פצצה אדירה בדקה ה-43 כדי לקבוע את ה-0:1. השער השני הגיע עמוק בתוך תוספת הזמן של המשחק אחרי שקרלוס טבס פרץ מהמרכז ובעט למרכז, ספה הדף, אבל זה חזר לרוברטו פריירה, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:2.

חלוץ יובנטוס קרלוס טבס חוגג. AP
איזה טיל. טבס/AP

משחקים נוספים

אינטר - פארמה 1:1
לאינטר: פרדי גוארין (25). לפארמה: אנדי לילה (44)

ורונה - צ'זנה 3:3
לוורונה: לוקה טוני (3 ו-62), חואניטו גומס (30). לצ'זנה: קרלוס קרבונארו (70), פרנקו בריינצה (77), דוידה סוצ'י (81)

ססואולו - קייבו 0:1
לססואולו: דומניקו ברארדי (23 בפנדל)

אטאלנטה - טורינו 2:1
לאטאלנטה: מאוריסיו פינייה (74). לטורינו: פאביו קוואליארלה (20), קמיל גליק (39)

גנואה - אודינזה 1:1
לגנואה: סבסטיאן דה מאיו (19). לאודינזה: סיריל תרו (68)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully