וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מזהיר את ליברפול: "לכל שחקן יש מחיר, גם לסטרלינג"

היהלום הצעיר דחה את הצעת הרדז ל-100 אלף ליש"ט לשבוע, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד מוכנות להסתער. קולו טורה התראיין בעניין וספג ביקורת והציוץ המבריק של חלוץ סטוק

רחים סטרלינג, ליברפול. רויטרס
בדרך החוצה מאנפילד? סטרלינג/רויטרס

המשחק המרכזי של המחזור ה-31 בפרמיירליג יפגיש היום (שבת, 14:45, ספורט 1 ו-HD) בין ארסנל לליברפול, שתיים שנאבקות על המקום בליגת האלופות לעונה הבאה. אלא שבינתיים, ליברפול עסוקה גם במאבק אחר, על השארתו של הכוכב הצעיר של ראחים סטרלינג, שלוטש עיניים לכיוונים אחרים ולקבוצות קצת יותר מצליחות.

סטרלינג בן ה-20 דחה בימים האחרונים את הצעתה של ליברפול לחוזה חדש תמורת 100 אלף ליש"ט לשבוע ואמר: "התזמון לכך לא נכון". הוא הוסיף כי אם ההצעה הייתה מגיעה בסיום העונה שעברה, הוא היה חותם עליה. הדחייה עוררה סערה, משתי סיבות. ראשית, סטרלינג, שמרוויח כיום 35 אלף ליש"ט בשבוע, נתפס כמי שמגזים בדרישותיו, בוודאי עבור בחור צעיר כל כך. מעבר לכך, התחושה כי הוא מעוניין לעזוב את המועדון קיבלה חיזוק משמעותי.

מי שנכנס לקלחת, כמובן, הוא מנג'ר צ'לסי, ז'וזה מוריניו, שהזהיר את ליברפול: "כל עסקה היא אפשרית ולכל שחקן יש מחיר". צ'לסי, על פי הדיווחים באנגליה, מוכנה להצטרף למרוץ אחר סטרלינג, שעלותו מוערכת בכ-50 מיליון ליש"ט. גם מנצ'סטר סיטי חושקת בשחקן ועל פי ה"סאן", מנצ'סטר יונייטד נכנסה אף היא לעניינים בימים האחרונים. מוריניו הוסיף בעניין: "גם אני, כשהייתי באינטר, איבדתי את השחקן הכי טוב שהיה לי שם, את זלאטן איברהימוביץ'. הוא כל הזמן אמר שהוא רוצה ללכת ואנחנו לא רצינו שהוא יעזוב. אבל בסופו של דבר, נשיא המועדון ואני ניתחנו את המצב ואת סכום הכסף שנקבל והחלטנו שזה משתלם. אני לא רוצה שחקנים שלא רוצים לשחק עבורי ועבור המועדון שלי".

בינתיים, בלם ליברפול, קולו טורה, התראיין למקומון של המרסיסייד, "אקו" והפציר בסטרלינג להישאר: "הוא ילד פנטסטי ואני לא מופתע שיש ספקולציות לגביו, כי כל קבוצה הייתה רוצה אותו. אבל הוא צריך להישאר כי ליברפול היא מקום מצוין עבורו. זה המקום הנכון עבורו להמשיך את בהתפתחות. בליברפול הוא שחקן משמעותי ומשחק בקביעות ואם הוא יילך למועדון אחר, האתגרים יהיו גדולים, כי הוא לא יהיה שחקן חשוב כל כך. בליברפול יש לו מקום בהרכב, גם אם הוא עושה טעויות לפעמים או לא כובש בקביעות. במועדונים אחרים, הוא יירד לספסל במקרים כאלה".

אלא שהדברים של טורה, שלכאורה היו אמורים לעודד את אנשי ליברפול, ספגו ביקורת לאחר שרבים באנגליה תהו האם זה הגיוני שילד בן 20 הוא השחקן החשוב במועדון ולא יורד לספסל? האם זו אינה הסיבה בגללה סטרלינג רוצה לעזוב, כי ליברפול לא מספיק תחרותית?

בינתיים, ג'ונתן וולטרס, חלוץ סטוק סיטי, סיפק ציוץ מבריק על העניין:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully