וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער 11 העונה לדאבור, הפסד דרמטי לצ'רלטון וללוזון

חלוץ גראסהופרס כבש ב-0:5 על פ.צ סיון, המאמן הישראלי וקבוצתו הוליכו 0:1 על מילוול הלפני אחרונה, אך ספגו בדקה ה-87 והפסידו 2:1. בן חיים לא היה בסגל. 25 דקות לביטון בניצחון סלטיק, 79 דקות לכיאל ב-1:0 של ברייטון לנוריץ'

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
לוהט. מונס דאבור/GettyImages

מונס דאבור המשיך בכושר הטוב שבו הוא נמצא, כשכבש את שערו ה-11 העונה בליגה, ב-0:5 של קבוצתו גראסהופרס על פ.צ סיון בחוץ. דאבור פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-81. בזכות הניצחון, גראסהופרס העפילה למקום השישי באופן זמני זאת על חשבונה של סיון, שספגה את כל חמשת השערים במחצית הראשונה.

* אחרי שהשיגה חמישה ניצחונות ליגה בששת משחקיה האחרונים בצ'מפיונשיפ, צ'רלטון ומאמנה גיא לוזון נעצרו מול מילוול, כשספגו הפסד דרמטי 2:1, זאת במסגרת המחזור ה-40 בליגת המשנה באנגליה. הבלם טל בן חיים, ששיחק בשבת ובשלישי במדי נבחרת ישראל, לא היה בסגל של לוזון, שראה את אלו דיארה הצרפתי כובש שער יתרון לזכות קבוצתו בדקה ה-67, למרות שקבוצתו שיחקה עם עשרה שחקנים בשל הרחקתו של כריס סולי בכרטיס צהוב שני בדקה ה-29. אך בדקה ה-79 מגאייה גייה מצא גם הוא את הרשת וקבע שוויון, לפני שיוס הוויוולד קבע מהפך בדקה ה-87 וניתן לקבוצה שנמצאת במקום הלפני אחרון קצת אוויר לנשימה.

* נציגנו הנוסף בצ'מפיונשיפ, בירם כיאל, שיחק 79 דקות בהפסד הביתי של ברייטון 1:0 לנוריץ'. בראדלי ג'ונסון כבש את השער היחיד במשחק. ברייטון עם ניצחון אחד בלבד בחמשת משחקיה האחרונים.

* הקשר ניר ביטון, ששיחק ביום שלישי בהרכב הפותח של נבחרת ישראל מול נבחרת בלגיה, עלה כמחליף בדקה ה-65 ב-0:2 של סלטיק על סנט מירן בחוץ במסגרת המחזור ה-31. סלטיק עם ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות והיא מחזיקה ביתרון של תשע נקודות על פני אברדין השנייה בטבלת הליגה הסקוטית.

* הקשר חאתם עבד אלחמיד פתח בהרכב של קבוצתו דינמו בוקרשט והשלים 90 דקות ב-0:0 הביתי מול בוטוסאני, במסגרת המחזור ה-24 בליגה הרומנית. בוקרשט נותרה במקום השישי עם 36 נקודות, שלוש פחות מאסטרה שנמצאת במקום הרביעי (תשחק בהמשך המחזור).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully