וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשה מסתעפת: ניימאר יזומן למסור עדות בבית משפט בספרד

חקירת העברתו של הברזילאי מסנטוס לברצלונה בתחילת עונת 2013/14 מתקדמת, הכוכב יתבקש למסור מידע בנוגע לעסקת מכירתו. התביעה דורשת מאסר בפועל לברתומיאו ולרוסיי

ניימאר שחקן ברצלונה מול בילבאו. רויטרס
ימסור את גירסתו. ניימאר/רויטרס

פרשת העברתו של ניימאר מסנטוס לברצלונה בחלון העברות של עונת 2013/14 מסתעפת. לאחר שהתביעה דרשה עונשי מאסר בפועל לנשיא ברצלונה המכהן, ג'וסף מריה ברתומיאו, ולנשיא היוצא, סנדרו רוסיי, בספרד מדווחים שניימאר עצמו יגיע כדי לתת עדות בנושא בבית המשפט.

כזכור, לפני כשבוע נתן ברתומיאו עדות נוספת במשפט שמסעיר את ספרד וסיפק עדות חדשה ומפתיעה בנוגע להחתמת ניימאר. "ב-2013, המאמן טיטו וילאנובה ביקש מאיתנו להחתים את ניימאר משום שלטענתו המועדון זקוק לשחקן מסוג זה", אמר ברתומיאו והוסיף: "טיטו אז היה בטיפולים כימותרפיים, הלכנו לבקר אותו בניו יורק והוא אמר שהוא רוצה לעשות שינוי. אני לא רציתי לאכזב אותו ורציתי להחתים את ניימאר".

ב-24 במארס בית המשפט בספרד דרש עונש כבד של שנתיים ו-3 חודשים בכלא לברתומיאו ולא פחות מ-7.5 שנים לסנדרו רוסיי הנשיא הקודם, זאת בעקבות אישום של העלמת מס בסך של יותר מ-13 מיליון שקל בעסקת העברתו של ניימאר. בנוסף מדווח בספרד שהקנס הצפוי לברצלונה יעמוד על כ-33 מיליון יורו. השניים אגב, מכחישים את הטענות נגדם.

סנדרו רוסיי נשיא ברצלונה המתפטר (משמאל) עם מחליפו ז'וספ מריה ברתומיאו. GettyImages
יתחבקו גם בכלא? רוסיי וברתומיאו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully