וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מתכננת את היום שאחרי העונש: מי עשוי להצטרף?

בקטאלוניה מדווחים כי ברצלונה כבר שוקדת על גיבוש רשימה סופית של מועמדים שעשויים להצטרף לכשיפוג האיסור לבצע החתמות חדשות. בין השמות: מיראלם פיאניץ', ג'רום בואטנג ואיימריק לאפורט

ברצלונה אולי לא יכולה להחתים שחקנים עד ינואר 2016, אבל זה לא מפריע לה לתכנן את היום שאחרי. כשיפוג העונש של הקטלאנים, הם צפויים לבצע כמה מהלכים מסקרנים, ובספרד כבר מנסים לברר מי עשוי להיכלל במסע הרכש הבא בקמפ נואו. ב'ספורט' הקטלאני מדווחים היום כי קשר רומא ונבחרת בוסניה מיראלם פיאניץ' עשוי להיות מבין המצטרפים לברצלונה בקיץ 2016.

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה שומר פינה חמה בלב לקשר הכישרוני עוד מימיהם המשותפים ברומא, וברצלונה אף הביעה בו עניין כשעוד שהצטרף לליון בשנת 2008. פיאניץ' הוזכר בחודשים האחרונים כמועמד לכמה קבוצות באנגליה ובראשן מנצ'סטר יונייטד וליברפול, אך הוא עשוי להעדיף את ברצלונה על פניהן, כך על פי הדיווח. במאי 2014 התבטא פיאניץ' כאומר "סגנון המשחק של ברצלונה יכול להתאים לי מאוד. בקבוצה כזו אוכל להראות את היכולות שלי".

מיראלם פיאניץ' רומא חוגג שער. רויטרס
לואיס אנריקה שומר פינה חמה בלב. פיאניץ'/רויטרס

בברצלונה חושבים גם על חוליית ההגנה, וממשיכים לעקוב מקרוב אחר איימריק לאפורט הצעיר מבילבאו, שרושם עונה מצוינת כבלם בסן מאמס. לאפורט נחשב לאחד הפייבוריטים של המנהל המקצועי לשעבר אנדוני זוביזארטה, אך ממשיך להיות מועמד גם לאחר עזיבתו. שחקן נוסף שצד את עינה של ברצלונה כבר מזמן הוא בלם באיירן מינכן ג'רום בואטנג, שעדיין מסומן בעדיפות ראשונה. בואטנג נמצא תחת חוזה בבאיירן עד 2018, אך ברצלונה תנסה לפתות אותו בכל זאת בסכומים גבוהים.

מי שנמצא מחוץ לתחום עבור ברצלונה הוא שחקן נוסף של באיירן מינכן - דויד אלאבה - שמחוזר גם על ידי ריאל מדריד. תג המחיר הגבוה של אלאבה מרתיע את ברצלונה, שמעדיפה להעניק הזדמנות נוספת לתומאס ורמאלן להשתלב בעונה הבאה.

ג'רום בואטנג, באיירן מינכן. AP
עדיין בראש של ברצלונה. בואטנג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully