וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק יצחקי בספק לבאר שבע, ראדה פריצה עשוי לחזור לסגל

3.4.2015 / 14:37

הצהובים כבר נמצאים עמוק בהכנות לקראת מפגש הצמרת ביום שני. החלוץ, שחזר לפעילות לפני פגרת הנבחרות, שוב סובל מפציעה. השבדי שב לאימונים מלאים ועשוי לשבת על הספסל

one

ברק יצחקי בספק גדול למשחק מול הפועל באר שבע ביום שני. חלוץ מכבי תל אביב סובל ממתיחה בשריר רגלו ובימים האחרונים עורך אימונים אישיים בלבד בקרית שלום. יצחקי כבר חזר לכושר טוב לפני פגרת הנבחרת ונכנס כמחליף מול הפועל פתח תקוה ומכבי חיפה, דבר שהביא להתלהבות גדולה אצל אוהדי הקבוצה שמחפשים לראות משחק יותר אטרקטיבי. בקבוצה מקווים שיצחקי יתגבר מהר על הפציעה הנוכחית, שמוגדרת במועדון כתוצר לוואי לפציעה הארוכה שעבר החלוץ בברכו לפני שנה, אבל ספק גדול אם הוא יהיה בסגל ביום שני.

מי שחזר לאימונים מלאים הוא החלוץ ראדה פריצה שעשוי לחזור לסגל ולשבת על הספסל מול באר שבע. כפי שכבר נכתב גילי ורמוט נצטווה למנוחה מוחלטת. הקשר מגיע לאימונים בקרית שלום, לא עולה על בגדי האימון ונשאר לצפות מהצד על בגדים אזרחיים.

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי. ברני ארדוב
שוב מושבת. יצחקי/ברני ארדוב

השחקנים הזרים של מכבי תל אביב התאכזבו מאוד עבור שחקני הקבוצה המשחקים בנבחרת, אבל גם עבור עצמם בעקבות ההפסדים של ישראל לווילס ולבלגיה. אחד הזרים אמר היום: "תמיד כיף שבבית יחשבו שאנחנו משחקים במדינה שהכדורגל בה מתקדם. כולם כאן החזיקו אצבעות לנבחרת ישראל ואנחנו לא פחות מאוכזבים מכך שישראל הפסידה".

גם פאקו אייסטרן קיווה לתוצאות טובות יותר של הנבחרת. הבאסקי עודד את השחקנים ששבו מהפעילות בנבחרת, אבל כבר החל בהכנות לבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully