וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג ניצחה 1:3 את שטוטגרט, 0:4 ללברקוזן על המבורג

אנדרה שורלה כבש את שער הבכורה שלו (76) והשלים ניצחון אחרי צמד של ריקרדו רודריגס (41 בפנדל ו-65). לברקוזן עם ניצחון חמישי ברציפות, המבורג בצרות. גלדבאך ניצחה 1:4 את הופנהיים

אנדרה שורלה שחקן וולפסבורג. GettyImages
שורלה סוף סוף עם שער בכורה/GettyImages

כמו כל הליגות הבכירות, גם הבונדסליגה חזרה היום (שבת) אחרי פגרה בת שבוע. שבעה משחקים יוציאו לדרך את המחזור ה-27, שבמרכזו יעמוד כמובן קרב הענקיות בין באיירן מינכן לדורטמונד. השנייה בטבלה וולפסבורג הצליחה לנצח שוב, הפעם 1:3 על שטוטגרט. המבורג המשיכה לשקוע אצל לברקוזן המעולה עם תבוסת 4:0. מנשנגלדבאך הצליחה לחזור מפיגור ל-1:4 גדול על הופנהיים.

seperator
קווין דה בראונה שחקן וולפסבורג (ימין). GettyImages
וולפסבורג שוב חגגה/GettyImages

וולפסבורג - שטוטגרט 1:3

הזאבים זייפו מעט לפני היציאה לפגרת הנבחרות וניצחו רק פעם אחת בשלושת המשחקים האחרונים שלהם. מהפגרה הם חזרו כמו שצריך עם 1:3 ביתי מול שטוטגרט המסובכת. בעקבות הניצחון, שיפרה וולפסבורג את מאזן הנקודות שלה ל-57 וצימקה את הפער מבאיירן מינכן המוליכה לשבע באופן זמני. שטוטגרט אחרונה עם 23 נקודות בלבד.

השער הראשון של וולפסבורג הגיע בדקה ה-41 אחרי שפלוריאן קליין ספק הכשיל את דניאל קאליג'ורי ברחבה. ריקרדו רודריגס בעט את הפנדל מדויק לפינה וקבע 0:1 עם שער הליגה השישי שלו העונה. האורחת הצליחה להשיג שוויון כעבור שלוש דקות ולאחר שפיליפ קוסטיץ' העביר מסירת רוחב נהדרת למרטין הרניק, שנגח לפינה הקרובה את ה-1:1 המפתיע. דיטר הקינג ביצע שני שינויים בוולפסבורג בדקה ה-62 כששלח פנימה את אנדרה שורלה ואיבן פרישיץ'. כעבור שלוש דקות הגיע השני של המקומיים כשכדור חופשי של רודריגס מ-38 מטר לערך עבר את כל ההגנה וחדר פנימה, 1:2. בדקה ה-76 הגיע השלישי כשהפעם זה היה שורלה, שסוף סוף חגג את שער הבכורה שלו במדים הירוקים בבונדסליגה. שחקן צ'לסי לשעבר בעט כדור נהדר פנימה לאחר שקיבל כדור קצר מקווין דה בראונה. 1:3 בסיום.

מקס קרוזה שחקן מנשנגלדבאך. GettyImages
גלדבאך לוהטת ככל הנראה בדרך למקום בליגת האלופות. קרוזה/GettyImages

הופנהיים - מנשנגלדבאך 4:1

הסייחים הראו שהם מסוגלים להמשיך לנצח גם אחרי הניצחון הגדול על באיירן מינכן בחוץ במחזור שעבר. בורוסיה מנשנגלדבאך חזרה מפיגור ל-1:4 ענק בחוץ מול הופנהיים, כשפטריק הרמן הולהט כובש צמד (31 ו-51), מקס קרוזה (26) ורפאל (36) משלימים את הקאמבק הגדול. הופנהיים, כאמור, עוד עלתה ליתרון בדקה ה-17 משער של סוון שיפלוק אחרי בישול של רוברטו פירמינו במסירת רוחב, אבל זה לא הספיק. הקבוצה של לוסיאן פאברה עם ניצחון חמישי בשבעת המשחקים האחרונים, בהם גם לא הפסידה, והיא שלישית עם 50 נקודות. הופנהיים שביעית עם 37.

שחקני לברקוזן חוגגים. GettyImages
לברקוזן חוגגת על חשבון המבורג האומללה/GettyImages

לברקוזן - המבורג 0:4

הקבוצה מהצפון החליפה בזמן פגרת הנבחרות עוד מאמן כשג'ו צינבאואר שילם את המחיר על הכישלון, בעוד פיטר קנבל קיבל עליו את התפקיד. אז המאמן התחלף, אבל אפקט החלפת המאמן ממש לא הושג. המבורג הובסה 4:0 על ידי לברקוזן, שרשמה ניצחון ליגה חמישי ברציפות במהלכם היא רושמת יחס שערים מדהים של 0:14. לברקוזן שיפרה את מאזנה ל-48 נקודות ונותרה במקום הרביעי.

גונסאלו קסטרו כבש את הראשון למקומיים כבר בדקה השביעית ולאחר מהלך ענק של קארים בלארבי, שפרגן לו בסופו של דבר עם כדור רוחב, וזה 0:1. דקה לפני המחצית כבשה לברקוזן את השני, כשהפעם הכובש היה שטפן קיסלינג, שעשה את זה אחרי בישול של קסטרו. קיסלינג כבש גם את השלישי בדקה ה-56 וקסטרו את הרביעי בדקה ה-63 אחרי בישול נוסף של בלארבי המצוין.

משחקים נוספים:

איינטרכט פרנקפורט - האנובר 2:2
לפרנקפורט: אלכס מדלונג (27), שטפן אייגנר (54), להאנובר: מרסלו (68), דידייה יא קונאן (82)

פרייבורג - קלן 0:1
לפרייבורג: מייק פרנץ (37)

ורדר ברמן - מיינץ 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully