וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: שער לחמד בתבוסה של אלמריה, ניצחון לאתלטיקו מדריד

החלוץ הישראלי כבש בפנדל, אבל שלושער של דויד באראל הוליך את לבנטה ל-1:4 גדול והוריד את אלמריה מתחת לקו האדום. גריזמן וסאול סידרו לאלופה 0:2 על קורדובה. סביליה ניצחה 0:2 את בילבאו

שתי מוליכות הלה ליגה ישחקו רק ביום ראשון, כשריאל מדריד תארח במשחק צהריים את גראנדה וברצלונה תתארח בערב אצל סלטה ויגו, ואת המחזור ה-29 פתח המשחק בין ניצחה ראיו וייקאנו באייבר 1:2, והערב נערכו ארבעה משחקים. במשחק שפתח את היום סביליה ניצחה 0:2 את אתלטיק בילבאו. אתלטיקו מדריד האלופה גברה באותה תוצאה על קורדובה האחרונה ועלתה זמנית למקום השלישי. תומר חמד כבש בפנדל, אבל שלושער של דויד באראל סידר ללבנטה 1:4 גדול באלמריה. במשחק שנעל את היום נפרדו מלאגה וריאל סוסיאדד ב-1:1.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד חוגג עם מריו מנדז'וקיץ'. GettyImages
העונה המצוינת שלו נמשכת. גריזמן חוגג/GettyImages

אלמריה - לבנטה 4:1

תומר חמד חזר מאוכזב מפגרת הנבחרות, וכבר עם החזרה לליגה, ספג תבוסה כואבת מאוד מול היריבה הישירה של אלמריה נגד הירידה. תומר חמד כבש בפנדל בדקה ה-70 אחרי ספק הכשלה על תייבי, אבל גיבור המשחק הזה היה דויד באראל. החלוץ הספרדי בן ה-31 כבש שלושער גדול והוריד את אלמריה מתחת לקו האדום. ההצגה של באראל החלה כבר בדקה ה-17. ויקטור קסדוס הכפיל (32) לפני המחצית ובאראל הוסיף צמד במחצית השנייה (53 ו-75). תומד חמד צימק זמנית, 12 דקות אחרי שסבסטיאן דובארייר המגן השמאלי של אלמריה הורחק בצהוב שני. לבנטה פתחה פער של שלוש נקודות על פני אלמריה, שתקווה להפסד של לה קורוניה, הקבוצה שמקדימה אותה כעת בנקודה מעל הקו האדום. הבשורות הרעות מבחינתה של אלמריה הן שבמחזור הבא היא יוצאת למשחק חוץ סופר קשה מול ברצלונה בקאמפ נואו.

סביליה - אתלטיק בילבאו 0:2

סביליה לא עוצרת. הקבוצה של אונאי אמרי השיגה ניצחון שישי רצוף בכל המסגרות וצימקה את הפער מאתלטיקו מדריד הרביעית לנקודה בלבד. אלכס וידאל ניצל יציאה אומללה של איראיסוס וכבש את הראשון כבר אחרי שלוש דקות. קרלוס באקה קיבל כדור מאיבורה ודחק מקרוב פנימה את השני למארחים שסגרו עניין כבר במחצית הראשונה. סביליה ממשיכה במאבק שלה על אחד המקומות שמובילים לליגת האלופות, בילבאו נעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים והדרך היחידה שלה להגיע לאירופה היא דרך זכייה בגביע, שם היא תפגוש בגמר את ברצלונה.

קורדובה - אתלטיקו מדריד 2:0

אחרי הניצחון על חטאפה במחזור הקודם, אתלטיקו לא יכלה לבקש יריבה יותר נוחה כדי להשיג ניצחון שלישי רצוף ולעלות זמנית למקום השלישי על חשבונה של ולנסיה. אנטואן גריזמן ניצל טעות קשה בהגנה ושבר את הקרח כבר אחרי חמש דקות בבעיטה שטוחה ומדויקת מחוץ לרחבה. שש דקות לפני ההפסקה קבע סאול את תוצאת הסיום עם נגיחה מקרוב שהכניעה את חואן קרלוס האומלל שספג כבר 48 שערים העונה וקבוצתו, שרחוקה כבר שבע נקודות מחוף מבטחים, נמצאת בדרך הבטוחה בחזרה לליגה השנייה אחרי הפסד ליגה עשירי ברציפות. אתלטיקו מצידה רחוקה רק שתי נקודות מריאל מדריד השנייה, אך עם משחק עודף.

תומר חמד שחקן אלמריה. GettyImages
השער שלו לא עזר. תומר חמד/GettyImages

מלאגה - ריאל סוסיאדד 1:1
למלאגה: חוסה רייקו (55), לסוסיאדד: רובן פארדו (83)

במשחק שפתח את המחזור ונערך בשישי, ראיו וייקאנו רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים, כשגברה 1:2 בחוץ על אייבאר. מיקל ארובראנה העלה את המארחת ליתרון בפנדל בדקה ה-34, אך אלברטו בואנו (40) ומאנושו גונזאלבס (42) הצליחו להפוך את התוצאה עוד במחצית הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully