וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבצע דה חאה" יצא לדרך: ריאל הולכת בכל הכוח על השוער

הבלאנקוס יעשו מאמצים כבירים כדי להחתים את השוער בקיץ. אם המהלך לא ייצא לפועל, פטר צ'ך אמור להצטרף. בספרד משוכנעים: ריאל מראה את לקסיאס את הדלת החוצה, ומחכה שיבקש לעזוב בעצמו

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
בדרך הביתה? דה חאה/GettyImages, Alex Livesey

האם דויד דה חאה בדרך חזרה למולדת? על פי דיווחים בספרד, נראה שכן. ב'אס' מדווחים היום כי ריאל מדריד החליטה להתחיל בפעולות קונקרטיות לצירופו של השוער הספרדי בן ה-24 של מנצ'סטר יונייטד, וכי היא מוכנה להשקיע סכומים גדי להנחיתו במדריד בקיץ הקרוב. בעיתון הספרדי כבר מכנים את הנסיונות של ריאל לצרף את השוער כ"מבצע דה חאה".

במסגרת המאמצים הכבירים של ריאל, היא תהיה מוכנה לשלם מחיר "גבוה אך הגיוני" ליונייטד בעבורו כבר בקיץ הקרוב, אך תצרפו בכל מקרה, אם הדבר לא יסתייע הקיץ, ב-2016 אז יפוג חוזהו ביונייטד והוא יהיה בגדר שחקן חופשי. בכל מקרה, פלורנטינו פרס כבר הכין תוכנית מגירה למקרה שהמזימה שלו לא תצא לפועל - החתמת פטר צ'ך מצ'לסי.

ב'אס' מדווחים כי מעצם נסיונותיה להחתים שוער זר נוסף, היא משגרת רמז עבה לאיקר קסיאס, שמעמדו הולך ונשחק. כמו כן, נכתב כי ריאל מחכה שקסיאס יהיה זה שיבקש לעזוב לאור ההתפתחויות האחרונות.

בינתיים, ריאל מרוצה מחזרתו של חאמס רודריגס. הקולומביאני המצוין אמור לפתוח מול גרנאדה ביום ראשון הקרוב, ובכך לרשום קאמבק למגרשים אחרי השבתה בת 59 ימים בשל פציעה ברגל.

שוער ריאל מדריד, איקר קסיאס. GettyImages
ריאל מראה לו את הדרך החוצה? קסיאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully