וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי אובאנון: "לא מתאוששים מדבר כזה בקלות"

3.4.2015 / 8:50

הפועל תל אביב גברה על מכבי אשדוד בשבוע שבו איבדה את מנהלה המקצועי אורי שלף. האמריקאי שקלע 25 נקודות נראה מאושר: "אולי מספר הגופיה המשותף נתן לי את ההשראה"

one

הפועל תל אביב רשמה אמש (חמישי) את ניצחונה השני ברציפות וה-14 בליגת העל העונה כשגברה בביתה על מכבי אשדוד 86:95. המשחק כולו עמד בצל הכבד של מותו של מנהלה המקצועי של האדומים אורי שלף ז"ל, כשלפני המשחק נערך טקס מרגש בו ספד למנוח חברו גלעד שמחוני והוקרן קליפ שהוכן מראש. לאחר הניצחון נעמדו למעלה מ-2,000 אוהדים שנותרו באולם ושרו למשך יותר מ-10 דקות את שיר השחקן של שלף במחווה יוצאת דופן.

"לא ידעתי שאני משחק עם אותו מספר גופיה כמו שלו, אולי זה מה שנתן לי את ההשראה למשחק מצוין", סיפר מספר 15 באדום לארי אובאנון שקלע 25 נקודות, "זה היה משחק גדול, הניצחון יותר חשוב מה-25 נקודות. לפני המשחק הקודם היינו בתקופה רעה, ועכשיו הצלחנו להשיג שני ניצחונות ברציפות וזה חשוב למוראל בשבוע הטראגי הזה. זה לא דבר שמתאוששים ממנו בקלות, זה דבר שיעזור לכל הארגון והקבוצה. הקהל הרים את הארגון הזה, התמיכה שהם נתנו לי מהיום שאני פה, הפועל והקהל זו יחידה אחת".

שחקן הפועל תל אביב, לארי אובאנון. ברני ארדוב
התרגש. אובאנון/ברני ארדוב

אובאנון, שהגיע להפועל במהלך העונה המשיך וסיפר על מערכת היחסים שלו עם שלף ז"ל: "זאת השנה הראשונה שהכרתי את אורי, אבל מהרגע שהייתי פה הוא נתן לי להרגיש בבית. תמיד היה לו חיוך על הפרצוף, תמיד חיובי, בן אדם נהדר. הוא תמיד היה חיובי לא משנה מה קרה. זה השפיע עליי, אני מקווה שהוא הלך למקום טוב יותר".

בהפועל קיבלו החלטה בשלב הזה שלא להביא מנהל קבוצה חדש במקומו של שלף כשאת תפקידו ימלאו בעלי התפקידים השונים. בקבוצה נתקלו כבר בקשיים ראשונים לפני המשחק נגד אשדוד, כששלשום גילו כי כל כרטיסי השחקן של האדומים נעלמו, ובהפועל עשו פנייה לאנשי איגוד הכדורסל שהנפיקו כרטיסים חדשים.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 86:95 את מכבי אשדוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully