וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: סרינה שרדה מותחן מול האלפ, דג'וקוביץ' בחצי הגמר

האמריקאית נגררה לקרב מותח עם המדורגת 3 בעולם, אך ניצחה 2:6, 6:4, 5:7 והעפילה לגמר, שם תפגוש את קרלה סוארס נבארו. גברים: הסרבי חגג עם 5:7, 5:7 על פרר, יפגוש את ג'ון איזנר בחצי הגמר

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. AP
הרצף נמשך. נולה/AP

טורניר מיאמי, גברים:

בחצי הגמר איזנר יפגוש את נובאק דג'וקוביץ', שעשה צעד נוסף לעבר התואר בו זכה בשלוש מתוך ארבע השנים האחרונות. נולה פתח רע מול דויד פרר (7 בעולם) ופיגר 3:0 במערכה הראשונה, אך ידע להתעשת בזמן עם ניצחון ב-10 מתוך 13 המשחקונים הבאים בדרך ל-5:7, 5:7 בסיום, שעל הדרך גם קלקל לספרדי את חגיגות יום ההולדת ה-33 שחל אמש. דג'וקוביץ' חגג ניצחון שמיני ברציפות על פרר, ובכך המשיך את הרצף הנהדר שלו בטורניר מיאמי, בו הפסיד לאחרונה ב-2013.

ג'ון איזנר האמריקני שימח היום (חמישי) את אוהדי הטניס בארצו עם העפלה לחצי גמר טורניר מיאמי. הטניסאי גבה הקומה, 22 בטורניר, ניצח את קיי נישיקורי (4 בטורניר) 4:6, 3:6 והעפיל בצורה משכנעת לארבעת האחרונים. בשלב הבא הוא ישחק נגד המנצח במשחק בין דויד פרר לנובאק דג'וקוביץ'.

איזנר שלפני כן הדיח בזה אחר זה גם את גריגור דימיטרוב ומילוש ראוניץ' - שניהם מדורגים גבוה יותר - חבט 13 אייסים מול אחד בלבד של נישיקורי, לא איפשר ליפני להגיע אפילו לנקודת שבירה אחת ושייט לניצחון בתוך 70 דקות בלבד.

הטניסאית סרינה וויליאמס עם סימונה האלפ. AP
לא עוצרת. סרינה עם האלפ בסיום/AP

טורניר מיאמי, נשים:

קרלה סוארס נבארו עלתה לגמר טורניר הנשים אחרי 3:6, 3:6 חלק על אנדרה פטקוביץ'. הספרדייה שמדורגת 12 בטורניר ניצחה את הגרמנייה (9) בתוך שעה ו-27 דקות והיא תפגוש בגמר את סרינה וויליאמס.

סוארס נבארו מחזיקה במאזן משחקי גמר של 6:1 והיא תנסה לשפר אותו מעט. הגמר האחרון שלה אגב, היה אמור להתקיים נגד אותה פטקוביץ', לפני כחודש וחצי באנטוורפן, אבל פרשה בגלל פציעה והוכתרה לסגנית האלופה בלבד. בכל מקרה, זה הישג השיא שלה במיאמי, אחרי שלפני כן היא הסתפקה בהגעה לסיבוב הרביעי (2014).

סרינה וויליאמס צלחה קרב גדול עם סימונה האלפ הרומניה (3 בעולם), שכלל שלוש מערכות והרבה דרמה, בדרך לניצחון 2:6, 6:4, 5:7 לא קל אחרי שעתיים ושמונה דקות. אחרי שהמערכה השנייה התנהלה בשליטתה של האלפ, האמריקאית תפסה פיקוד במערכה השלישית והמכריעה ועלתה בה ל-0:3 מהיר. האלפ לא ויתרה, אך וויליאמס ניצחה בשני המשחקונים האחרונים והדפה את הקאמבק, למרות שביצעה לא פחות מ-45 שגיאות לא מחויבות. סרינה, שהגדילה את רצף הניצחונות שלה ל-20, רחוקה כעת ניצחון אחד בלבד מזכייה שמינית בטורניר החביב עליה. המשמעות הנוספת של הניצחון היא שסרינה תישאר במקום הראשון בדירוג העולמי בשבוע ה-116 ברציפות, שיעקוף את הרצף השלישי בטיבו בהיסטוריה אותו קבעה כריס אברט עם 113 שבועות בטופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully