וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "הולכת להיות מלחמה בברלין, נשחק על החיים ועל המוות"

2.4.2015 / 22:50

לאחר הניצחון על גלאטסראיי, מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק החשוב בשבוע הבא, שיקבע האם הצהובים יהיו בשלב ההצלבה: "יהיה לנו קשה מאוד, אלבה ברלין קבוצה קשוחה ועיקשת"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב הזיעה הערב (חמישי) לא מעט, אבל בסופו של דבר ניצחה 72:81 את גלאטסראיי עמוסת הצרות הכלכליות ומאמנה ארגין עתמאן שנקט ב"שביתה איטלקית" על הספסל, ועשתה צעד נוסף להבטחת מקום בסדרות ההצלבה של היורוליג. ועדיין, הכול יוכרע במחזור הסיום בשבוע הבא.

כרגע מכבי תל אביב ניצבת במקום השלישי ומקדימה את פנאתינייקוס ואלבה ברלין, אך בשבוע הבא היא תצא לגרמניה למשחק על כל הקופה מול אלבה. הפסד של מכבי תל אביב בצירוף ניצחון של פנאתינייקוס ידיח את הצהובים מהמפעל.

מכבי תל אביב עבדה קשה לפני שניצחה את גלאטסראיי

מבולבלים? כל התסריטים לקראת מחזור הסיום בבית של מכבי תל אביב

"אפשר להגיד שהמשחק ברח לפנאתינייקוס", אמר גודס בהתייחס למשחק בשבוע הבא מול אלבה ברלין, "אלבה קבוצה קשוחה שמצליחה לנצח בשיניים. המשחק בשבוע הבא הוא להיות או לחדול. אלבה ברלין קבוצה שקשה מאוד להתמודד איתה. הולכת להיות מלחמה גדולה. נשים את כל הצרות בצד ונשחק 40 דקות על החיים ועל המוות".

עוד לפני שידבר על המשחק הגורלי בגרמניה, דיבר המאמן על הניצחון ביד אליהו: "גלאטסראיי הגיעה בלי שום דבר להילחם עליו, ואלו משחקים שמרדימים אותך. נגררנו לקצב האיטי הזה. צריך לעבור גם משחקים כאלו, ואני שמח שבסופו של דבר ניצחנו. ברור שבהצלבה לא נוכל לשחק כך. קודם כל צריך לעלות לשלב הבא, כמובן. נצטרך להעלות את הרמה כי בשלב הבא הקבוצות כבר בדרג אחר".

גודס הוסיף: "אני מרוצה מהתוצאה הסופית, פחות מהדרך. אנחנו צריכים ששחקנים שלנו יחזרו לכושר. יוגב אוחיון יצא קצת מהקצב בשל הפציעה, אבל אני בטוח שהוא יטפל בעצמו ויחזור. אנחנו צריכים את יוגב של לפני הפציעה. אנחנו צריכים תרומה נוספת מהספסל. דווין סמית'? ברור שאנחנו רוצים להשאיר שחקנים כאלה. כולם מאוד מרוצים ממנו ואני בטוח שבהנהלה יעשו הכול כדי להשאירו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לפחות מהתוצאה הוא שבע רצון. גיא גודס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully