וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו ומכבי תל אביב ייפגשו בגמר

קלאסיקו בכדורעף הישראלי: האלופה וסגניתה השלימו סוויפ על הפועל כפר סבא ועל מכבי הוד השרון בהתאמה, וייפגשו ראש בראש על הזכות להניף את הצלחת בסיום העונה

סלבה בצ'קלה שחקני הפועל מטה אשר עכו בכדורעף. אדריאן הרבשטיין
יזכו באליפות פעם נוספת? שחקני מטה אשר/עכו/אדריאן הרבשטיין

קלאסיקו ישראלי יתקיים בגמר הפלייאוף בכדורעף. סדרת הגמר לעונת 2014/15 נקבעה הערב (חמישי) לאחר שהפועל מטה אשר/עכו ומכבי תל אביב השלימו סוויפ בסדרות של הטוב מחמישה משחקים וייפגשו ראש בראש על הזכות להניף את הצלחת.

בנעמן, האלופה הפועל מטה אשר/עכו השלימה ניצחון ביתי בארבע מערכות על הפועל כפר סבא שדווקא ניצחה במערכה הראשונה 22:25 אבל משם האדומים רצו 14:25, 24:26, 14:25 והשלימו 0:3 בסדרה לאחר קריסה כפר סבאית ברביעית עם 11 טעיות. גומז' ז'וארס הברזילאי הוביל עם 16 נק', דוס סנטוס ואלכס אוסוקין (5 קיל בלוק) הוסיפו 14 כ"א, וסלבה בצ'קלה 8. הפועל כפר סבא סיימה עונה מוצלחת שכללה גם הופעה והפסד בגמר הגביע. סבה פכרז בלט במדים הירוקים עם 20 נק', אמיר וינרסקי 11, שגיב בולקין והומברטו 10 כ"א.

בהדר יוסף, רביב שחר חגג על הקבלה היעילה של מכבי תל אביב בפתיחה והכניס כדורים לוסילי פוילוב שהעלה ליתרון שלוש עד שאיבן קולוביץ' נזכר להפעיל את הקצב הראשון ומכבי הוד השרון עלתה ליתרון 9:10 שאפיין את המערכה עד לרצף טעויות של זיו גוטמן, ג'קי גפט וקווין פוייר פעמיים והמקומיים שוב היו בשליטה 18:21 כשגנדי סוקולוב השיג נקודות קלות ליד הרשת. ההפסד הצמוד של הוד השרון הפך את המערכה הרביעית לקלילה מבחינת המקומיים שברחו כבר בשלב מוקדם וניצחו 18:25 ועל הלוח הגדול 1:3. סטבניצ'וק האוקראיני הוביל את מכבי ת"א עם 23 נק', גיא בן גל ו-וסילי פוילוב 16 כ"א, אלכס קודריאשובס 11. להוד השרון: ג'קי גפט וקווין פוייר 16 כ"א, גיא אביגדורוב ויוחאי דדון 11 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully