וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הרוח של הפועל ומה שאורי השאיר גרמו לנו להתאחד"

2.4.2015 / 22:19

מאמן הפועל תל אביב הזיל דמעה והקדיש את הניצחון לאורי שלף: "בערב כזה הכדורסל משחק תפקיד משני, לא דיברנו כדורסל". האוהדים פרסו דגל ענק עם דיוקנו של שלף ביציע, כסאו נותר מיותם

one
ברני ארדוב

חמישה ימים אחרי מותו הטרגי של מנהלה אורי שלף, הפועל תל אביב ניצחה הערב 86:95 את מכבי אשדוד של צביקה שרף. האדומים נהנו מיכולת נהדרת של לארי אובאנון (25 נקודות) ורביב לימונד (19 ו-9 אסיסטים) שהוליכו אותם לניצחון מול הקבוצה מולה הפסידו בבית במפגש הקודם. אוהדי ושחקני המועדון האדום היו מאוד נרגשים בעקבות מותו של שלף ודגל ענק של המנהל האהוב נפרש ביציעים. לפני המשחק נערך טקס לזכרו של אורי שלף ז"ל. אלפי אוהדים התרגשו הערב לראות את כסאו של המנהל בקצה הספסל, כשהוא מיותם ומעוטר בסרט שחור. ביציע נפרס דגל ענק עם דיוקנו של שלף. מאמן הפועל תל אביב, עודד קטש, וקפטן הקבוצה, מתן נאור, בכו במהלך נגינת ההמנון ושחקנים נוספים הזילו דמעה.

גלעד שמחוני, ששיחק בהפועל תל אביב והפועל אוסישקין, והיה חבר הנהלה באוסישקין, נשא דברים ואמר בין היתר: "לעולם לא היה לי ולא יהיה לי חבר כמו אורי. תודה למתנדבים שארגנו את הטקס. רק כשהסתכלתי על כולם הבנתי שאורי בנה פאזל. חלקים-חלקים הוא חיבר בינינו. שכבה אחר שכבה הוא ידע למשוך את כולם פנימה. הוא יצר יש מאין, ממחאת אוהדים לקבוצה בבעלותינו, האוהדים".

שמחוני הוסיף: "זה ערב ראשון מאז הקמת הקבוצה בלי אורי. שחקנים - קחו את העצב והתסכול וצאו איתם למגרש. הקהל המדהים, האולם היפה הזה, שום דבר לא מובן מאליו. רגע אחד הכול יכול להשתנות וההזדמנות לעשות את מה שכל אחד אוהב, נעלמת".

מאמן הפועל תל אביב, עודד קטש. ברני ארדוב
גם הוא הזיל דמעה. קטש/ברני ארדוב

עודד קטש אמר לאחר המשחק: "היה קשה, כמה שניסיתי להתכונן לזה וחשבתי על המשחק הזה, לא הצלחתי לנוח לפני המשחק. הייתי מאוד תזזיתי. בערב כזה הכדורסל משחק תפקיד משני, לא דיברנו כדורסל לא לפני המשחק לא במחצית, שחקנים הרגישו טוב, ואם עליי זה השפיע, אז אני בטוח שגם עליהם. היו דקות במשחק שהייתי לא בפוקוס, אבל אני גאה בשחקנים שהצלחנו לנצח את המשחק הזה, זה היה מאוד חשוב ומאוד סימבולי. היה משחק עם יכולות התקפיות מאוד גבוהות, משחק טוב, גם פיזי, אבל ביום הזה, זה הכל חוץ מכדורסל.

"הרוח של הפועל ומה שאורי השאיר גרם לכולם להתאחד. לא היה בן אדם שהיה קשור לקבוצה ולא היה מוכן לעשות הכל לקבוצה. נמשיך ללכת בדרך של אורי. לי באופן אישי סיטואציות כאלה, מה שקרה כאן עם הקהל, לפני ואחרי המשחק, רק יוצר עוד מחויבות לדרך הזאת, לגרום לאורי להיות גאה בנו, להמשיך את הדרך שלו. אם הוא רואה את זה, זה בונוס, רוצים לחבק את המשפחה".

מאמן מכבי אשדוד, צביקה שרף. ברני ארדוב
הפסד שמסבך אותו מאוד. צביקה שרף/ברני ארדוב

צביקה שרף אמר לאחר המשחק: "הפועל תל אביב שיחקו יותר טוב מאיתנו, הם קבוצה יותר טובה מאיתנו, לא ניצלנו את המומנטומים שלנו, אנחנו רכים בהגנה ואם לא נבין שמשחקים מנצחים בהגנה אז יש לנו בעיה. הפועל תל אביב שיחקו הגנה יוצאת מן הכלל, שיחקנו הגנה פחות טובה. לא יודע כמה ניצחונות אנחנו צריכים. ברור שאחד המשחקים שיקבעו יותר מהכל זה המשחק נגד גליל, נראה מה יהיה עד אז. נעשה הכל כדי להשאר בליגה. אני לא מרוצה ממשחק ההגנה שלנו"

  • עוד באותו נושא:
  • אורי שלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully