וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבלואה: "מוריניו עשוי לחזור לאמן את ריאל מדריד בעתיד"

מגן הבלאנקוס התראיין לגבי תקופתו של המאמן הפורטוגלי במועדון: "זה לא נכון שהקבוצה היתה חצויה בתקופתו. אני לא יודע מתי, אבל אני מאמין שהוא יחזור יום אחד"

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. Mike Hewitt, GettyImages
יחזור לריאל? מוריניו/GettyImages, Mike Hewitt

הקדנציה של ז'וזה מוריניו כמאמן ריאל מדריד היתה רוויה בהצלחות, אך גם בסכסוכים פנימיים, ריבים עם חלק מהשחקנים ושמועות על מחנאות בתוך הקבוצה. מוריניו הוליך את הבלאנקוס לאליפות בעונת 2011/12, אך לא הסתדר עם כל השחקנים ומתקופתו זכורה בעיקר המתיחות בינו לבין השוער והסמל של המועדון איקר קסיאס.

אולם, מי שנשאר נאמן למוריניו לאורך כל הדרך היה אלברו ארבלואה. המגן הימני התראיין לכלי תקשורת בספרד והתייחס וסיפק הצהרה מפתיעה לגבי המאמן הפורטוגלי: "יש סיכוי שמוריניו יחזור לריאל מדריד בעתיד", אמר ארבלואה והוסיף: "אני לא יודע מתי, אבל אני מאמין שהוא יכול לחזור יום אחד". על הדיבורים על מחנאות בקבוצה, אמר ארבלואה: "אני לא מסכים עם אלו שחושבים שהוא חילק את ריאל. אני מעריץ של מוריניו. הוא יודע מה הוא רוצה והוא תמיד היה ישר וכנה. אין לו שום פחד".

מוריניו, שנהנה מעונה טובה מאוד עם צ'לסי בפרמיירליג, יסיים את חוזהו בבלוז ביוני 2017. גם אם הבלתי ייאומן יקרה ומוריניו יחזור לברנבאו, ספק אם ארבלואה עצמו יישאר בריאל. הבלאנקוס הודיעו רק ביום ראשון על החתמתו של דאנילו המגן הימני המצוין של פורטו, שבעונה שעברה צפוי להתחרות עם דניאל קרבחאל על עמדת המגן הימני, כאשר ארבלואה עלול להידחק החוצה.

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה לפני אלברו ארבלואה שחקן ריאל מדריד. AP
השאלה אם הוא יישאר בריאל. ארבלואה מול הונטלאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully