וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אופיר מרציאנו צריך להיות הגורם שיעזור לנו להישאר בליגה"

2.4.2015 / 18:03

מ.ס אשדוד סיימה מחנה אימונים בן 3 ימים וקיבלה בחזרה את השוער, שייצג את נבחרת ישראל במהלך השבוע. קלינגר: "עשינו הרבה שיחות ופעילויות לגיבוש ואני מקווה שהמחנה תרם לשחקנים"

אופיר מרציאנו שוער מ.ס אשדוד. מגד גוזני
קיבלו אותו בחזרה. אופיר מרציאנו/מגד גוזני

שחקני מ.ס אשדוד סיימו בצהריים (חמישי) מחנה אימון של שלושה ימים במלון דן קיסריה. במהלך המחנה הצטרף גם שוער נבחרת ישראל, אופיר מרציאנו, ובמועדון משוכנעים שהוא יהיה פקטור משמעותי במאבק ההישרדות של הקבוצה. גורם במועדון אמר על מרציאנו: "אחרי שהוא סיים את צמד המשחקים של הנבחרת מול ויילס ובלגיה, אופיר יהיה הרבה יותר רגוע. אחרי הלחץ הגדול כשכל המדינה היתה על הכתפיים שלו הוא יוכל להיות הרבה יותר שקט במשחקים שלנו בליגה. אופיר צריך להיות הגורם שיעזור לנו להישאר בליגה".

באשדוד טענו שהמחנה בקיסריה היה מוצלח מאוד. המאמן ניר קלינגר: "עבדנו טוב גם קבוצתית וגם מול כל שחקן באופן אישי. עשינו הרבה שיחות ופעילויות לגיבוש ואני מקווה שהמחנה תרם מאוד לשחקנים". מיד אחרי הפגרה תקיים מ.ס אשדוד את משחקה מול הפועל עכו ממנו ייעדרו יא יא פטי וג'ואן אושאניוואה המוצהבים. עופר ורטה חזר לאימונים מלאים ויהיה כשיר למשחק אחרי היעדרות ממושכת. חן עזריאל מקבל טיפולים בברכו מחוץ למסגרת הקבוצה והוא לא יהיה בסגל עד סוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully