וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מוסקבה ניצחה את אולימפיאקוס ועלתה למקום הראשון

הרוסים גברו 70:76 על היוונים ואם לא ימעדו מול מילאנו במחזור הסיום של הטופ 16 יעלו להצלבה מהמקום הראשון. אם מכבי תל אביב תנצח את אלבה ברלין היא תימנע ממפגש עימה. 78:86 לאנדולו אפס על מילאנו

שחקן פנרבחצ'ה/אולקר סמיח ארדן מול שחקני אולימפיאקוס ג'ורג'יוס פרינטזיס, בריאנט דנסטון. Panagiotis Moschandreou, GettyImages
משחק טוב שלו לא עזר. ג'ורג'יוס פרינטזיס/GettyImages, Panagiotis Moschandreou

שני מחזורים נותרו עד לסיום שלב הטופ 16 של היורוליג, והערב (שישי) ננעל המחזור הלפני אחרון, עם שלושה משחקים, כשבמוקד צסק"א מוסקבה ניצחה בביתה 70:76 את אולימפיאקוס והעפילה למקום הראשון בבית ו'. באותו הבית, אנדולו אפס ניצחה 78:86 את מילאנו כשבמשחק השלישי, שהיה לפרוטוקול בלבד, זל'גיריס קובנה גברה בביתה 70:76 על הכוכב האדום בלגרד.

seperator

צסק"א מוסקבה - אולימפיאקוס 70:76

צסק"א מוסקבה העפילה הערב (שישי) למקום הראשון בבית ו' בשלב הטופ 16 של היורוליג, לאחר שגברה 70:76 על אולימפיאקוס, שנאלצה להתמודד ללא הכוכב הכי גדול שלה, ואסיליס ספאנוליס הפצוע. הרוסים יפגשו במחזור הבא והאחרון של השלב את מילאנו שאיבדה סיכוי להעפיל לשלב ההצלבה, בעוד שלטורקים יחכה משחק קשה מול אנדולו אפס, שעדיין נמצאת בתמונת ההעפלה. אם מכבי תל אביב תנצח את אלבה ברלין במחזור הסיום של הטופ 16 ותסיים במקום השלישי, היא תימנע ממפגש עם הרוסים.

שתי ההגנות עבדו קשה מאוד במהלך המשחק, כשהרבע הראשון היה שייך לרוסים, אך היוונים לא ויתרו ונשארו צמודים ליריבתם. רבע רביעי מוצלח של צסק"א מוסקבה עשה עבורה את העבודה, והיא סיימה את ההתמודדות כשידה על העליונה. סאשה קאון סיים כקלע הבולט אצל הרוסים עם 16 נקודות, אליהן הוסיף גם שמונה ריבאונדים. גם סוני ווימס קלע 16. אנדריי קירילנקו סיים עם עשר נקודות ושמונה ריבאונדים, מילוש תאודוסיץ' תרם 11 משלו יחד עם שישה אסיסטים וחמישה ריבאונדים. בצד השני, יורגוס פרינטזיס קלע 16 נקודות כשמאט לוייסקי הוסיף 16 גם כן. שתי הקבוצות בכל מקרה יהיו בשלב ההצלבה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אנאדולו אפס - מילאנו 78:86

אנדולו אפס עלתה למקום הרביעי שמוביל להצלבה כשניצחה 78:86 את מילאנו, שאיבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא. הטורקים יפגשו במחזור הבא את פנרבחצ'ה/אולקר, ואם ינצח יעפילו לשלב הבא. תומאס הורטל בלט עם 26 נקודות, ננאד קרסטיץ' הוסיף 22.

במשחק לפרוטוקול בלבד, ז'לגיריס קובנה גברה 70:76 בביתה על הכוכב האדום בלגרד. פאוליוס ינקונאס הוליך את קלעי המנצחת עם 19 נקודות, בובאן מריאנוביץ' בלט מנגד עם 14 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully