וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סילביו ברלוסקוני מוכר 75 אחוז ממילאן תמורת כמיליארד יורו

לפי התקשורת באיטליה ברלוסקוני צפוי למכור חלק ממועדון הפאר לרוכשים מסין, ואמר למקורביו ש"העסקה סגורה". בתו ברברה תמשיך לכהן כיו"ר, והצדדים מנהלים משא ומתן שייחתם בקרוב

סילביו ברלוסקוני במסיבת עיתונאים ברומא, 16 בפברואר 2011. רויטרס
מוכר את המועדון. ברלוסקוני/רויטרס

כלי תקשורת באיטליה מדווחים על כך שהבעלים של מילאן סילביו ברלוסקוני מתכוון למכור 75 אחוז מבעלותו במועדון עבור כמיליארד יורו. ברלוסקוני אמר בשיחות סגורות למקורביו ש"העסקה סגורה". לפי הדיווחים העסקה נרקמה בתקופה האחרונה אבל ייקח זמן עד שתיחתם סופית. לפי הדיווחים, ברברה, בתו של ראש ממשלת איטליה לשעבר, תמשיך לכהן כיו"ר המועדון והיא מנהלת את המשא ומתן עם רוכשים מסין.

בצד המקצועי, מילאן תרצה לשכוח את העונה הנוכחית, ועדיף כמה שיותר מהר. הרוסונרי, עם פיפו אינזאגי על הקווים, אמנם פתחו את העונה בצורה חלומית עם שני ניצחונות, אך לאחר מכן חלה הידרדרות גדולה, וב-28 משחקים העונה הרוסונרי רשמו תשעה ניצחונות בלבד לעומת 11 תוצאות תיקו ושמונה הפסדים. מילאן נמצאת במקום השמיני של טבלת הסרייה A והיא רחוקה עד מאוד מהמקום שמוביל לאירופה.

ברלוסקוני נולד בשנת 1936, גדל במילאנו ולמד משפטים. הוא הפך לאיש עסקים בתחומי נדל"ן ותקשורת והקים את הערוץ המסחרי הראשון באיטליה. ברלוסקוני התפרסם בעולם בזכות השקעה מאסיבית בקבוצת מילאן האיטלקית, שהפכה לאחת הטובות באירופה, החל מאמצע שנות ה-80. ברלוסקוני רכב על גל הפופולריות והקים את מפלגת הימין "פורצה איטליה", מטעמה נבחר לראשות הממשלה ב-1994, אך הוא התפטר תוך שנה. ברלוסקוני נבחר לראשות ממשלת איטליה בשנית ב-2001 וכיהן בתפקיד עד 2006. ב-2008 הוא נבחר שוב לתפקיד ראש הממשלה וכיהן כנשיא תורן של האיחוד האירופי. הונו מוערך במיליארדי דולרים ובמשך השנים הוא נודע בשלל התבטאויות פרובוקטיביות, גירושים מאשתו ורומנים מתוקשרים, ואף נחשד בקשרים עם המאפיה הסיציליאנית.

בחודש פברואר דיווח 'לה רפובליקה' האיטלקי על מגעים מתקדמים למכירתה של מילאן. על פי הדיווח, קבוצת משקיעים מתאילנד כבר סיכמה עם סילביו ברלוסקוני על רכישת 30% מהבעלות על המועדון תמורת 300 מיליון יורו.

שחקני מילאן מתיאה דסטרו (שמאל) קייסוקה הונדה (ימין). AP
אולי העסקה הזאת תוציא את מועדון הפאר האיטלקי לדרך חדשה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully