וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: 5 שחקנים איחרו למשחק אימון, קאלה יודח מההרכב?

2.4.2015 / 17:29

קורצקי החליט להעניש באימון בוקר בנפרד לטוקורה, אמבה, גאל אטוק, דיין וכוכב שלא שותפו ב-0:2 על רמה"ש. אוראל כהן הציג יכולת טובה בין הקורות ועשוי לפתוח מול סכנין. מסתמן: בן דקון ימשיך בעונה הבאה

one
מייקל טוקורה הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
ימצאו את עצמם על הספסל במחזור הבא? טוקורה וקאלה/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה ניצחה בשעות הצהריים את הפועל רמת השרון מהליגה הלאומית 0:2, משערים של שרון לוי ושער עצמי, כשאת המהלך שהוביל לשער החל שחר הירש, שיחזור להרכב קבוצתו במחזור הקרוב אולם, על משחק האימון העיב האיחור של מספר שחקנים שלא הגיעו בזמן למגרש ברמת השרון. מדובר בשלושת הזרים - מייקל טוקורה, צ'ימזי אמבה וגאל אטוק שאיחרו וטענו כי התבלבלו בדרך. מהצפון הגיעו גיא דיין ודור כוכב באיחור וסיפרו כי היו פקקים בכביש 6. מאמן הקבוצה, מנחם קורצקי, לא קיבל את הטענות של החמישה והחליט לא לאפשר להם לקחת חלק במשחק. המאמן אף החליט לזמן את כל החמישה מחר לאימון מיוחד בזמן שיתר השחקנים יקבלו מנוחה.

מהמשחק נעדרו מירקו אורמוש הפצוע ובן תורג'מן החולה. מי שפתח בשער של המלאבסים היה אוראל כהן. קורצקי העדיף לתת לשוער המשנה לפתוח בהרכב אחרי שקאלה דרשלר ספג שלישייה במחזור האחרון. דרשלר נכנס לשער רק לרבע השעה האחרונה כמחליף אחרי שכהן הציג יכולת טובה וייתכן שלמחזור הקרוב מול בני סכנין יהמר קורצקי על שוער המשנה שלו כשוער הראשון של הקבוצה.

דורון בן דקון.
הכוונה היא להשקיע המון משאבים במחלקה הצעירה שמונה היום 600 ילדים ובני נוער . בן דקון

בהפועל פתח תקוה לא יודעים באיזו ליגה ישחקו בעונה הבאה, אבל בכל מקרה בשלב הזה, אין התעניינות רצינית של בעל ממון אשר רוצה לקחת את הקבוצה מידיו של הבעלים דורון בן דקון. בעלי הפועל פתח תקוה אמנם הצהיר בתחילת העונה כי יהיה מוכן להעביר את המועדון לאדם אמיד שיהיה מוכן לשים הרבה כסף כדי להחזיר את הפועל פתח תקוה לבמה המרכזית של הכדורגל, אבל כפי שהדברים נראים כעת יצטרך בן דקון לשאת באחריות ולהמשיך להחזיק את המועדון גם בעונה הבאה.

אף שהקבוצה מועמדת לרדת ליגה, הצליחו בפתח תקוה לעשות כמעט את הבלתי יאמן העונה כשצירפו 21 שחקנים חדשים בעלויות מאוד נמוכות. לשחקני פתח תקוה אין אמנם חוזים מפוצצים, אבל המשכורות נכנסות לחשבונות ההבנק של השחקנים בדיוק בזמן ולשחקני מכבי נתניה, למשל, יש בהחלט במה לקנא.

בין אם פתח תקוה תרד ללאומית ובין אם תשרוד בליגת העל, על דבר אחד בן דקון לא יתפשר והוא פיתוח מחלקת הנוער. זו התכנית העיקרית לשנים הבאות והיא נובעת גם מהעובדה שאין לקבוצה שחקנים בקבוצה הבוגרת שיצאו מקבוצת הנוער. בפתח תקוה מסבירים זאת בכך שכאשר פורקה הקבוצה לפני ארבע שנים, נותרו רק 60 ילדים לשחק במחלקת הנוער. בכל מקרה, הכוונה היא להשקיע המון משאבים במחלקה הצעירה שמונה היום 600 ילדים ובני נוער כדי לקצור את הפירות ב-2018. מי שתסייע כנראה לקבוצה בכל הקשור לפיתוח המחלקה הצעירה זו עיריית פתח תקוה שתשקיע בשנת התקציב הקרובה ארבעה מיליון שקל בשדרוג מתקן האימונים בסירקין בו מתאמנת הקבוצה. בחודש מאי אמורים להתחיל בעבודות ובמקום יוקם מגרש דשא סינטטי ויוחלף הדשא בשני מגרשים נוספים.

מנחם קורצקי, אימון הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
קורצקי ייתן הזדמנות לשחקנים שלא קיבלו ממנו קרדיט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully