וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוסתו לשעבר של ג'רום בואטנג טוענת: "הוא הכה ונשך אותי"

הצרות בבאיירן מינכן נמשכות: שרין סנלר, שהייתה בת הזוג של בלם הקבוצה במשך שמונה שנים והיא גם אם שתי בנותיו, הגישה נגדו תלונה במשטרה לאחר שהשניים נפרדו: "הוא מזניח את הבנות"

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן (ימין) עם ג'רום בואטנג. GettyImages
מסתבך. בואטנג/GettyImages

ימים לא פשוטים עוברים על באיירן מינכן. זה החל עם הפציעה של אריאן רובן, נמשך עם פציעה נוספת, של דויד אלאבה שכנראה גמר את העונה וכעת, הגיעה צרה חדשה, הפעם מחוץ למגרש.

ה"בילד" הגרמני מפרסם היום (חמישי) כי בשבוע שעבר הגישה ארוסתו לשעבר של בלם באיירן ונבחרת גרמניה, ג'רום בואטנג, תלונה נגדו במשטרה על אלימות נגדה בתקופה בה הם עוד היו יחד.

האקסית, שרין סנלר בת ה-25, שהיא גם אם שתי התאומות בנות הארבע של הזוג, טוענת כי בואטנג הכה אותה ואף נשך אותה במהלך אחד העימותים ביניהם, שהובילו לבסוף לפרידה.

הזוג היה יחד שמונה שנים וחגג יחד לפני פחות משנה בריו דה ז'ניירו, כאשר גרמניה זכתה במונדיאל 2014. השניים התארסו מיד לאחר המונדיאל, אבל כעת סנלר טוענת: "בין מאי 2014 לפברואר האחרון ג'רום הפך לאלים כלפי במספר מקרים".

בסופו של דבר, לפני שישה שבועות השניים נפרדו ובואטנג הגיש בקשה לבית המשפט וקיבל משמורת על שתי הבנות, אבל כעת המצב לא ברור ואם יוכח שהוא אכן נהג באלימות כלפי סנלר, המשמרות ככל הנראה תעבור אליה. "הוא מזניח את הבנות שלנו", טענה סנלר הזועמת, אותה זרק בואטנג מביתם המשותף לאחר הפרידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully