וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כף הרגל נפוחה? ליאונל מסי ישחק נגד סלטה ויגו

הפרעוש, שלא שיחק עם ארגנטינה בארה"ב, עבר אבחון רפואי שקבע שהוא כשיר למשחק מול סלטה בראשון. התמונות של הרגל ורגע פציעתו נחשפו. בן 17 נעצר בחשד שאיים לבצע פיגוע טרור בקאמפ נואו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה נראית הרגל של מסי כרגע. שימו לב לחלק התחתון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הניצחון הגדול בקלאסיקו ופגרת הנבחרות, ברצלונה חוזרת ביום ראשון לליגה הספרדית, למשחק חוץ מאתגר מול סלטה ויגו, שכבר גברה עליה העונה 0:1 בקאמפ נואו. הבלאידוס צפוי להיות מלא וסוער כתמיד ובארסה, שעשרה מחזורים לסיום מובילה את הטבלה עם יתרון ארבע נקודות על פני ריאל מדריד, ותראה על המגרש גם את ליאונל מסי.

מסי סובל מנפיחות גדולה מאוד ברגלו הימנית, בחלק החיצוני שלה. הבוקר (חמישי) דווח בתקשורת הספרדית, הוא לא יכול בשל כך לנעול את נעלי הכדורגל שלו ולכן, לא יכול גם לעלות אל כר הדשא ולשחק כרגע. אולם מסי נחת הבוקר בברצלונה אחרי שהיה בארצות הברית והבדיקות הדחופות שעבר קבעו שהוא יהיה כשיר למשחק במחזור הקרוב.

ג'רארד פיקה אמר אתמול (רביעי) כי הוא מאמין שהפרעוש יהיה כשיר למשחק, אבל מסי, שלא שותף כלל בשני המשחקים שקיימה נבחרת ארגנטינה השבוע בארצות הברית. תחילה, השמועות דיברו על היעדרות של חודש, דווקא במאני טיים של העונה. בברצלונה הכחישו ומקווים שהוא יוכל לשחק כבר במחזור הקרוב, אבל התמונות שפורסמו הלילה ובהן נראית כף רגלו הנפוחה של השחקן לא מבשרות טובות.

הדיווח מהטלוויזיה הספרדית

בינתיים, ב-ESPN מצאו את הרגע בו נפצע מסי. זה קרה בגומלין מול מנצ'סטר סיטי והפוגע היה דווקא חברו לנבחרת, מרטין דמיצ'ליס, שגלש איתו לכדור ליד קו הרוחב. "הגלישה הייתה בתזמון רע והעיפה את מסי אל שלטי הפרסומת. הוא נשאר על הקרקע כמה רגעים ואחז את רגלו הימנית בשתי ידיים, מודאג מאוד", נכתב ב-ESPN, "למרות זאת, הוא התעקש לשחק בקלאסיקו, אבל זה פגע בו בהמשך. הוא היה עצבני בארצות הברית ולא רצה לדבר עם התקשורת. טאטה נאלץ להגן עליו ואיפשר לו מנוחה".

מרטינו אישר את הדברים ואף התנצל בפני האוהדים בארצות הברית, שלא זכו לראות את מסי משחק מול אל סלבדור ואקוודור: "חיכינו עם ההחלטה לגביו עד לרגע האחרון, אבל הוא לא היה כשיר, גם לא למשחק השני. קשה לו אפילו לשים נעליים, הרגל שלו כל כך כואבת. אני מבקש את סליחתם של כל האוהדים שחיכו לראות אותו".

בתוך כך, העיתון "אל פאיס" מדווח שנער בן 17 מאזור מורסיה שבדרום ספרד נעצר על ידי המשטרה הספרדית בחשד שתכנן לבצע פיגוע טרור באצטדיון קאמפ נואו במהלך גמר גביע המלך שייערך ב-30 במאי. אותו נער איים במספר סטטוסים שפרסם כי יטמין פצצה באצטדיון ובעקבות כך המשטרה איתרה אותו ועצרה אותו. המשטרה הספרדית פעלה בשיתוף פעולה עם מומחי מחשבים כדי לאתרו, ולאחר שנתפס היא מחקה את הפרופיל של הנער ברשת כדי לצמנוע את זיהויו. "הנער הודה בעובדות ויעמוד למשפט", נכתב ב"אל פאיס".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אצטדיון קאמפ נואו לפני המשחק בין ברצלונה לבין מנצ'סטר סיטי. GettyImages
הנער שנעצר איים להטמין פצצה בקאמפ נואו בגמר גביע המלך/GettyImages

עדכון ראשון: 09:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully