וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: מכבי ראשון לציון גברה על מכבי חיפה בתום גמר גביע דרמטי

אופק חכמון, שנבחר ל-MVP, קלע את סל הניצחון שתי שניות לסיום וסידר לקבוצתו 74:76. חכמון סיים עם 19 נקודות, 8 ריבאונדים ו-12 אסיסטים. מכבי תל אביב מחזיקת גביע המדינה לנערים

שחקן קבוצת הנוער של מכבי ראשון לציון אופק חכמון. איגוד הכדורסל
MVP. חכמון/איגוד הכדורסל

מכבי ראשון לציון זכתה הערב (רביעי) בגביע המדינה לנוער לאחר שגברה על מכבי חיפה 74:76 בתום גמר דרמטי במיוחד. אופק חכמון, שנבחר ל-MVP של המשחק, קלע את סל הניצחון שתי שניות לסיום והעניק לכתומים את הגביע. דניאל קופברג עוד ניסה לשלוח את המשחק להארכה, אך החטיא על הבאזר. חכמון קלע 19 נקודות, לקח 8 ריבאונדים והוסיף 12 אסיסטים. קופרברג הוביל את חיפה עם 23 נקודות שלא הספיקו.

מכבי תל אביב היא מחזיקת גביע המדינה לנערים אחרי ניצחון 56:65 על הפועל עמק יזרעאל בגמר. עמית אבו עם 19 נקודות ועמית זיס עם 24 נקודות הבטיחו שהגביע יהיה צהוב. בצד השני משחק מצוין לאדר עין גל עם 20 נקודות לעמק יזרעאל, שלא הספיקו.

מכבי תל אביב היא מחזיקת גביע המדינה לנערים אחרי ניצחון 53:63 על הפועל כפר סבא בגמר. עמית צידון קלע 13 נקודות ולקח 13 ריבאונדים לצהובים, בצד של כפר סבא עילי שאול קלע 14 נק' ולקח 16 ריבאונדים.

הפועל ראשון לציון זכתה בגביע המדינה לנערות א' אחרי ניצחון 69:81 על הפועל עמק יזרעאל. שקד תייר היתה בלתי ניתנת לעצירה עם 35 נקודות, שיר לוי הוסיפה 18. עדן רוטברג קלעה 27 נקודות לעמק יזרעאל.

הפועל ראשל"צ גברה 32:69 על הפועל גליל עליון בגמר גביע המדינה לילדות.דניאל קארש קלעה 28 נקודות, ניקול מיכאליץ' הוסיפה 22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully