וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד: דיוויד בלאט נבחר למאמן המצטיין של חודש מרץ במזרח

מאזן של 4:11 בחודש שעבר סידר לישראלי את התואר הנאה, לראשונה בקריירת ה-NBA שלו. עיתונאי המקורב ללברון: "ההתקפה של בלאט נזרקה לגמרי, קינג ג'יימס הוא זה שקובע את התרגילים בקליבלנד"

דיוויד בלאט רשם הערב (רביעי) נקודת ציון מרשימה נוספת בקריירת ה-NBA שלו, כשנבחר למאמן המצטיין של המזרח בחודש מרץ. קליבלנד פתחה את מרץ עם הפסד ליוסטון, אך המשיכה אותו עם 11 ניצחונות. בסך הכל, סיים בלאט את החודש שעבר עם מאזן של 4:11, שסייע להעלות את הקאבס עד המקום השני במזרח, למעמד אחת הקבוצות הלוהטות בליגה. בבית המאזן של הקאבס במרץ עמד על 0:5, ובסך הכל, קלעו הקאבס 107 נקודות למשחק בחודש שעבר, וספגו 97.9 בלבד.

בכך, נכנס בלאט למועדון אקסקולסיבי שכולל רק חמישה מאמנים קודמים בתולדות המועדון שזכו בתואר מאמן החדש: ג'ורג' קארל (פעם אחת), לני ווילקינס (ארבע פעמים), מייק פראטלו (פעמיים) ומייק בראון (ארבע פעמים).

למאמן החודש במערב, אגב, נבחר שוב סטיב קר - מאמן רוקי נוסף, שקיווה לצרף את בלאט כעוזרו בגולדן סטייט לפני שמאמן מכבי תל אביב לשעבר העדיף את משרת המאמן הראשי בקליבלנד.

העיתונאי הבכיר בריאן ווינדהורסט, שסיקר את לברון ג'יימס מאז היה תיכוניסט, התארח בפודקסט של ביל סימונס וסיפק כמה פיסות מידע מעניינות מאוד על כוכב קליבלנד, ועל העונה שעוברת על הקאבלירס. באחד החלקים המעניינים ביותר בתכנית, סיפר ווינדהורסט שבחודשים האחרונים, זנחה קליבלנד לגמרי את שיטת ההתקפה שדיוויד בלאט תכנן להריץ - התקפת פרינסטון, שמבוססת על תנועה בלתי פוסקת והרבה מסירות - לטובת כל מה שלברון רוצה להריץ באותו רגע.

"התקפת פרינסטון שדיוויד בלאט התקין בטרום העונה נזרקה לגמרי", אמר ווינדהורסט. "מה שבדרך כלל קורה, וקרה בשלושת החודשים האחרונים, זה שלברון לוקח את הכדור, והוא מחליט על התרגיל. בלאט ייראה מה לברון מחליט, ואז יחזור על כך לקבוצה. זה קורה על בסיס קבוע".

בפודקסט הנ"ל דיבר ווינדהורסט גם על הרגע המכריע עד כה בעונה של הקאבס: ההחלטה של לברון לקחת חופש בן שבועיים. זה קרה בתחילת ינואר, אז נסע למיאמי כדי להעניק לברכיים ולגב שלו מנוחה, וראה כיצד קבוצתו מפסידה שישה משבעת המשחקים שהחמיץ. אלא שכשקינג ג'יימס חזר, קליבלנד סוף סוף התחילה להתחבר והגיעה עד המקום השני במזרח.

העיתונאי של ESPN סיפר שלקראת סוף 2014, לברון היה עצבני ולא בריא במאה אחוז והחליט, על דעת עצמו, שלא להתלבש למשחק מול אטלנטה. "הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין אמר שלברון התלונן למשך מספר שבועות. זה היה ביום ההולדת שלו, ב-30 בדצמבר, הם שיחקו מול אטלנטה. זה היה לפני שאטלנטה יצאה לרתף של 20 ניצחונות, כך שזה לא הוגדר כמשחק גדול. הם חשבו שלברון ישחק, ולברון החליט - אני לא משחק. ברגע האחרון הוא אמר להם שהוא לא משחק, והוא אפילו לא הגיע לשבת על הספסל".

"לברון הרים דגל לבן, פשוט לא רצה לשחק. הוא מעולם לא עשה דבר כזה", סיפר ווינדהורסט. "אחרי המשחק ההוא, קליבלנד אמרו לו, קח שבועיים של מנוחה". במהלך השבועיים הללו צירפו הקאבס את טימופיי מוזגוב, מה ששימח את ג'יימס מאוד, והעניק לו מוטיבציה נוספת לחזור לפרקט.

לברון ג'יימס שחקנה הפצוע של קליבלנד קאבלירס עם שון מריון. AP
החליט שהוא לא משחק על דעת עצמו. לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully