וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הקריאות הגזעניות לדסה: קנס של 15 אלף שקל לעירוני קרית שמונה

הקבוצה הצפונית נענשה על התנהגות אוהדיה ואף ספגה עונש רדיוס על תנאי. שירצקי: "90 אחוז שזה היה אוהד שלי". בית"ר ירושלים ספגה קנס של 8,000 שקל בשל זריקת שקית גרעינים לכר הדשא

איזי שירצקי יושב ראש הפועל קרית שמונה. ברני ארדוב
"90 אחוז שזה אוהד שלנו". איזי שיצרקי/ברני ארדוב

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל הטיל הערב (רביעי) קנס של 15 אלף שקלים על עירוני קרית שמונה, זאת בשל הקריאות הגזעניות שהפנו אוהדיה לעברו של מגן בית"ר ירושלים, אלי דסה, במהלך המשחק בין השתיים. בנוסף, הקבוצה הצפונית ספגה עונש של רדיוס על תנאי למשך שנה. כזכור, במהלך המשחק שנערך באצטדיון של עירוני קרית שמונה, אוהדי הקבוצה המקומית קראו קריאות גזעניות נגד המגן, ושופט המשחק ציין זאת בדו"ח. "בדקה ה-60 שמעתי בבירור עשרות אוהדים קוראים "כושי" לעבר דסה", אמר שגיא מצמבר, שהיה חלק מצוות השיפוט במשחק, במהלך הדיון.

מנגד, אמר הבעלים איזי שירצקי: "כשהגעתי לעירוני קרית שמונה ב-1979 התרעתי שאצלי לא יהיו ביטויים גזעניים. בקבוצה הזו יש הכי הרבה ערבים, דרוזים, שחומי עור ועוד. בין אוהדינו ישבה אשתו של שיר צדק שטענה ששמעה את הקריאה "כושי", אך לא זיהתה את הקורא. 90 אחוז שזה אוהד שלי, אבל הוא לא מייצג. רק אחד צעק".

גם בית"ר ירושלים נענשה על ידי בית הדין. הקבוצה מהבירה ספגה קנס של 8,000 שקלים, זאת בשל ההתנהגות הבלתי הולמת של אוהדיה, שזרקו שקית גרעינים לכר הדשא במחזור הסיום של העונה הסדירה אז פגשו את הפועל רעננה.

אוהדי בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
אוהדי בית"ר ירושלים. גם קבוצתם נקנסה/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully