וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה רשמית על החתמתו של דנילו

מגנה הימני של פורטו, שחוזר על ידי ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד, יעבור בקיץ לבלאנקוס תמורת 31.5 מיליון יורו אחרי שחתם על חוזה עד 2021. אין מניעה שהוא יפגוש את ריאל בליגת האלופות העונה

דנילו שחקן פורטו חוגג. רויטרס
חיזוק משמעותי. דנילו/רויטרס

אחרי חודשים ארוכים של ספקולציות, ריאל מדריד הודיעה היום (רביעי) כי החתימה תמורת 31.5 מיליון יורו את מגנה הימני של פורטו דנילו, שחתם על חוזה עד 2021. שמו של הברזילאי בן ה-23 עלה במהלך החודשים האחרונים כמועמד להצטרף לאלופת אירופה והשחקן עצמו הביע שביעות רצון לפני כשבוע מההתעניינות של קבוצתו של קרלו אנצ'לוטי.

הלילה שני המועדונים הודיעו כי דנילו יעזוב את פורטוגל במהלך הקיץ אחרי שחתם על חוזה לשש שנים בסנטיאגו ברנבאו. דנילו שיחק בארבע השנים האחרונות בפורטו, כאשר במהלך העונה החולפת הוא הבקיע ארבעה שערים והוסיף ארבעה בישולים כאשר פורטו העפילה לרבע גמר ליגת האלופות. הגעתו של השחקן תגביר את התחרות באותה עמדה עם דני קרבחאל ואלברו ארבלואה.

אגב, אחת השאלות שעלו על הפרק היא מה יקרה אם ריאל מדריד תעבור את אתלטיקו מדריד ופורטו תגבור על באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות, ובשלב הבא או בגמר יאלצו שתי הקבוצות להיפגש. במקרה כזה, אין כל מניעה מבחינת דנילו לשחק. במסגרת ראיון שנערך עימו לאחרונה אמר דנילו: "אני חי רגעים נהדרים בפורטו כרגע. זה עושה אותי מאושר שקבוצה כמו מדריד מתעניינת בי. כשהעונה תסתיים אני אשב עם פורטו ונחליט מה הכי טוב עבורי ועבורם".

דנילו החל את הקריירה המקצוענית שלו בקבוצת אמריקה מיניירו בברזיל שבה הוא הבקיע ארבעה שערים ב-37 משחקים, ואחרי עונה אחת הוא עבר ליריבה השנואה סנטוס שבשורותיה הוא שיחק 49 משחקים והבקיע חמישה שערים נוספים תוך שהוא מסייע לה לזכות בגביע הליברטדורס. בינואר 2012 דנילו הוחתם בפורטו עד ליוני 2016 תמורת 13 מיליון יורו עם סעיף שחרור בגובה 50 מיליון יורו. בתקופתו בפורטוגל הוא היה שותף לשתי זכיות באליפות ושני גביעי סופר קאפ. במדי הנבחרת הברזילאית לדנילו יש 14 הופעות, האחרונה שבהן ביום ראשון בניצחון 0:1 על צ'ילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully