וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בלי ליאו מסי: ארגנטינה ניצחה 1:2 את אקוודור במשחק ידידות

האלביסלסטה הסתדרו בניו ג'רזי ללא הכוכב הפצוע שלהם, שראה את סרחיו אגוארו (8) וחאבייר פאסטורה (58) מסדרים ניצחון שני ברציפות. מקסיקו גברה 0:1 על פרגוואי, ונצואלה ניצחה 0:1 את פרו

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים. AP
הסתדרו גם בלי הכוכב הגדול. ארגנטינה חוגגת/AP

ארגנטינה סיימה הלילה (בין שלישי לרביעי) את מסע המשחקים הקצר שלה בארצות הברית עם ניצחון שני, הפעם 1:2 על נבחרת אקוודור במשחק שנערך באצטדיון מטלייף בניו ג'רזי.

ליאונל מסי, שסוחב פציעה קלה ולא שיחק גם בניצחון לפני מספר ימים 0:2 על אל סלבדור, נותר על הספסל פעם נוספת וראה את חבריו עולים ליתרון כבר בדקה השמינית לאחר שנגיחה של חאבייר פאסטורה מצא את הראש של סרחיו אגוארו וחלוץ מנצ'סטר סיטי המשיך בנגיחה שנייה בקלות פנימה. אקוודור השוותה בדקה ה-24, לאחר שמילר בולאניוס קיבל כדור ברחבה וירה פנימה. בדקה ה-58 פאסטורה הפך מהמבשל לכובש, כאשר כדור שהגביה אנחל די מריה גרם לערבוביה ונחת אצלו ברגל והוא הרשית מקרוב.

שני משחקי הכנה נוספים נערכו הלילה על אדמת ארצות הברית. בקנזס סיטי, נבחרת מקסיקו גבה 0:1 על פרגוואי משער של אדוארדו הררה כבר בדקה השנייה עם נגיעה מקרוב מהאוויר בכדור חופשי שעלה לתוך תיבת החמש. בפלורידה, ונצואלה ניצחה 0:1 את פרו. ג'וזף מרטינס הכריע בדקה ה-60.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully