וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: נמצאה גופתו של כדורסלן העבר, מכות במשחק נשים

ג'אייה סהאלואה עשתה היסטוריה, קרב בכדורגל נשים, שדר נלהב במיוחד וגם: דני אלבס פוצח בשירה, עוד פרסומת מבדרת של מוזגוב, ומחווה מרגשת של שחקני קליבלנד לבני נוער שחלו בסרטן

19:30 השדר הנלהב של היום

לא צריך לאהוב הוקי כדי ליהנות מהקטע הבא: השוער הפיני קאפו קאקונן הבקיע שער ממגרש שלם, השדר הפיני לא ידע את נפשו מרוב טירוף. הגבירו את הרמקולים וצפו:

18:50: אחרי 27 ימים, נמצאה גופתו של כדורסלן העבר הספרדי

קבוצת הכדורסל של ויאדוליד הודיעה היום באופן רשמי על מותו של שחקנה לשעבר לאלו גרסיה. הכדורסלן ששיתף פעולה בליגה הבכירה עם אגדות כמו אוסקר שמידט וארבידס סאבוניס, נעלם ב-4 במרץ ומאז נערכו חיפושים נרחבים שלא העלו תוצאות. היום גופתו נמצאה מתחת לגשר חואן אוסטריה ונמשטה מן המים. מנהלת הליגה הספרדית הודיעה כי המחזור הקרוב יוקדש לזכרו של לאלו גרסיה המנוח.

18:15: העיתונאית הסקסית והפנטזיה הרטובה שלה

הכירו את גוון גרסיה. היא ילידת מיאמי וכיום היא מגישת חדשות בתחנת טלוויזיה במקסיקו. גרסיה התראיינה היום למגזין מקומי ולא התביישה להודות מה היא הפנטזיה המינית שלה: "הפנטזיה שלי היא לשכב עם כדורגלן. יש להם גוף שממש מושך אותי. החלום שלי הוא לשכב עם שחקן ברצלונה אחרי משחק כשהוא מזיע, וואו זה מרתק אותי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוון גרסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

14:10: לוחמת ה-MMA חושפת

רונדה ראוזי היא לוחמת ה-MMA הטובה בעולם. אף אחת לא הצליחה לנצח אותה עד לימים אלו. ראוזי בת ה-28 היא אלופת העולם בקטגוריית המשקל שלה ומחזיקה במאזן של 0:11 הכולל תשעה ניצחונות בהכנעה ושני ניצחונות בנוק-אאוט. חובבי ה-MMA מקווים שהיריבה הבאה של ראוזי תהיה כריס סייבורג הברזילאית, לוחמת נהדרת בפני עצמה, אך הבעיה שהיא אינה נמצאת בקטגוריית המשקל של האמריקאית. לשם כך הופעלו לחצים רבים על סייבורג שתוריד במשקל, ובתגובה לכך היא החליטה להעלות תמונה לאינסטגרם של ישבנה, עם הכיתוב: "האם אוכל לרדת ל-135 פאונד ועדיין לשמור על האחוריים הברזילאים?"

לוחמת ה-MMA, כריס סייבורג מציגה את ישבנה. אינסטגרם, צילום מסך
הישבן של סייבורג/צילום מסך, אינסטגרם

וכך סייבורג נראית מקדימה

13:46: מכות בכדורגל נשים

תגרות בכדורגל, לצערנו הרב, הן עניין שבשגרה. לא תתרגשו אם נחשוף בפניכם וידאו ובו חילופי מהלומות מכר הדשא, נכון? ומה תגידו אם נגיד לכם שמדובר בכדורגל נשים? במהלך משחק בין מנצ'סטר סיטי לבירמינגהאם, שוערת הסיטיזנס ושחקנית בירמינגהאם נקלטו בעדשת המצלמה כשהן מחליפות מהלומות. משום מה אגב, רק שחקנית השדה הורחקה.

13:01: דני אלבס עונה בשירה

הברזילאי של ברצלונה שהצטרף בשבוע שעבר להקלטת שיר חדש עם שוער הקבוצה חוסה מנואל פינטו, הפגין יכולות ווקאליות בתגובה לעיתונאים שהטרידו אותו בשאלות שלא כל כך אהב

13:14: ואן חאל מפיץ את האהבה

דבריו של ג'ימי פלויד האסלבנק על כך שלואי ואן חאל הוא למעשה "איש מאוד אוהב" בתגובה לביקורות על גישתו הקשוחה של בן ארצו הולידו את הקריקטורה המוצלחת הזו באתר Goal.com

11:32: פלויד מייוות'ר ממשיך בהכנות לקרב הגדול

פלויד מייוות'ר מתכונן במרץ לקרב הגדול מול מני פאקיאו ב-2 במאי. הלוחם האמריקאי הוותיק העלה וידאו לחשבון האינסטגרם שלו ובו הוא נראה חובט בשק אגרוף, כחלק מההכנות לקרב הגדול.

11:22: הטרנסג'נדרית שעשתה היסטוריה

במבט ראשון ג'אייה סהאלואה נראית כמו בחורה טיפוסית. תאמינו לנו אם נספר לכם שמדובר בטרנסג'נדרית הראשונה המשחקת כדורגל באופן מקצועני? סהאלואה משתייכת לנבחרת סמואה האמריקנית, והיא אף לקחה חלק במוקדמות מוניאל 2014. באחד המשחקים היא גם זכתה בתואר ה-MVP.

ג'אייה סהאלואה. GettyImages
על כר הדשא. ג'אייה סהאלואה/GettyImages
ג'אייה סהאלואה. GettyImages
משחקת גם עם גברים. ג'אייה סהאלואה/GettyImages

10:42: מוזגוב בעוד פרסומת לפנתאון

טימופיי מוזגוב ממשיך לנסות לשבור את האינטרנט עם פרסומת נוספת שמציגה את שלל כישורי המשחק שלו

09:50: התגובה הקורעת של פאבלו ארמרו לאוהדות נאות ביציע

נבחרת קולומביה גברה אתמול 1:3 על כוויית במשחק ידידות, אך מה שייזכר מהמשחק בין השתיים הוא לאו דווקא מה שהתרחש על כר הדשא. במהלך המשחק הבמאי החליט לצלם קצת אוהדים, יותר נכון אוהדות, ומי שהתלהב במיוחד מכך הוא המגן פאבלו ארמרו, שלא יכול היה להישאר אדיש למראה האוהדות הנאות. צפו בתגובה הקורעת שלו.

09:15: מריו הזוניה מנסה להרגיע את הסערה

פחות משבוע אחרי שצוטט בקרואטיה כאומר כי "אני חייב להיות הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב", הכישרון של ברצלונה מריו הזוניה מנסה להרגיע מעט את הסערה. דבריו של הגארד האתלטי קוממו כמה ממנהלי ה-NBA, אז הוא נחלץ למסע להגנה על שמו. "דבריי הוצאו מהקשרם, לא אמרתי את מה שטענו. אני רוצה שאנשים ידעו שאני מדבר על המגרש", אמר אתמול. אגב, ב'דראפטאקספרס', אתר הדראפט המוביל, חוזים שהוא ילקח בבחירה השביעית.

שחקן ברצלונה מריו הזוניה. Rodolfo Molina, GettyImages
שווה בחירת דראפט ראשונה? הזוניה/GettyImages, Rodolfo Molina

09:00: המחווה המרגשת של שחקני קליבלנד

שחקני קליבלנד מתיו דלבדובה, אנדרסון ורז'או וג'ו האריס מצאו זמן כדי לחבור לוויד רסיבר של הקליבלנד בראונז, בריאן הארטליין, במחווה מרגשת לנוער שלקה במחלת הסרטן באוהיו. הארבעה הגיעו לאירוע שארגנה הקאבס ובמסגרתו התקיים נשף סיום מאולתר כמיטב המסורת האמריקאית לבני נוער שחלו בסרטן ופספסו את רגע השיא של השנה בעקבות אשפוזים. ויש גם צילום למזכרת.

08:30: מכות, משחק מפוצץ ואוהדים שמפרקים ניידת

האלימות בכדורגל הארגנטינאי לא פוסקת. הפעם נפגשו ארסנאל ואלדוסיבי למשחק ששוחק כחצי שעה בלבד. בשל אלימות אוהדים המפגש בין השתיים הופסק, והאלימות עברה מהאצטדיון אל מחוצה לו. שני המחנות החליפו מהלומות ולאחר מכן האוהדים עברו להתעמת עם שוטרים מחוץ לאצטדיון, ואף גרמו נזק לניידת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully