וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו ומכבי תל אביב עשו צעד גדול אל עבר הגמר

הפועל מטה אשר עכו ניצחה את הפועל כפר סבא 2:3, הצהובים גברו על מכבי הוד השרון 1:3 וסדרות חצי הגמר קרובות להסתיים. אם השתיים ינצחו את משחקיהן ביום חמישי, הן תיפגשנה בגמר

גל גלילי מאמן הפועל כפר סבא בכדורעף. אדריאן הרבשטיין
הגמר בהישג יד. מאמן כפר סבא גל גלילי/אדריאן הרבשטיין

הפועל כפר סבא היתה קרובה להפוך לראשונה שמנצחת את הפועל מטה אשר/עכו במפגש השני בסדרת חצי הגמר. האורחים מנעמן איבדו פעמיים יתרון מערכה ונאלצו להתמודד בשובר שיוויון צמוד עד להכרעה 2:3 (13:25, 25:23, 22:25, 25:17, 13:15). החזרה של הכפר סבאים, שהפסידו במשחק הראשון בסדרה 3:0, התאפשרה הודות לעשר טעויות של האדומים במערכות השנייה והרביעית אך מעבר לכך הקבוצה של נעם כץ שלטה במשחק בנקודות מחסימה (12-15), אחוזי יעילות בהתקפה (48-50), נקודות ממכות פתיחה (4-6) ואחוזי קבלה (74-84). "זה היה משחק פלייאוף אמיתי עם הרבה מתח ומהפכים", אמר לאתר איגוד הכדורעף המאמן המנצח נעם כץ, "התחלנו מצויין אבל המשחק התאזן מהמערכה השנייה. המטרה כעת לנצח ביום חמישי ולעלות לגמר". המשחק השלישי בסדרה ייערך באולם נעמן ביום חמישי הקרוב (19:00), כשניצחון של המקומיים יבטיח את מקומם בסדרת הגמר כשהם מחפשים תואר אליפות ודאבל שלישי ברציפות.

גם הסדרה המקבילה רחוקה משחק אחד מהכרעה, כשמכבי תל אביב ניצחה את מכבי הוד השרון 1:3 (27:25, 19:25, 18:25, 17:25). זוהר בר נצר אמר: "למרות שהיה נראה שהיה לנו קל, אצלי על הקווים זה נראה מאוד קשה. אני מרוצה שניצחנו את המשחק וכל הכבוד לשחקנים על היכולת שהביאו אחרי שהפסדנו במערכה הראשונה. כרגע אנחנו עסוקים במשחק השלישי בסדרה ולא חושבים על הגמר". ביום חמישי ייפגשו הקבוצות למשחק שלישי בהדר יוסף (18:00) כשניצחון תל אביבי יעלה אותם בפעם העשירית ברציפות לגמרעף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully