וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי חגאי: "צריך לבדוק מה קורה לנו ברבע האחרון"

30.3.2015 / 22:29

מאמן עירוני נהריה לא היה מרוצה לאחר התבוסה למכבי ראשון לציון. שרון דרוקר סיכם: "יש לנו קבוצת קליעה טובה ואי אפשר להשאיר אף אחד פנוי. המטרה היא הפלייאוף העליון"

רועי חגאי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
לא מרוצה בכלל. חגאי/אדריאן הרבשטיין

מכבי ראשון לציון לא התקשתה להביס 66:86 את עירוני נהריה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל בכדורסל במשחק שנערך הערב (שני). ראשון מבססת את מקומה בצמרת, נהריה שקועה בתחתית.

מאמן נהריה, רועי חגאי, אמר: "צריך לבדוק מה קורה לנו ברבע האחרון, משחק שני זה משהו שצריך לבדוק. יש לנו ספסל קצר. היינו שם ברוח, אבל לא הצלחנו לקנות סל בכסף. הם העלו את האגרסיביות שלהם, חנוכי נתן עבודה גדולה על ליונס ולא הצלחנו לעשות סל. היו לנו שני רבעים מצוינים, השני והשלישי ושני רבעים זוועתיים. אי אפשר לנצח ככה בראשון. שולמן לא בא היום והוא צריך לבוא. אני מחשיב אותו שחקן בכיר. אני קורא לו לבוא למשחק הבא, אני סומך עליו".

שרון דרוקר, מאמן המנצחת ראשון לציון, סיכם: "הייתה תחושה של דחיפות אחרי הפספוס בחיפה. כל המערכת התגייסה. באנו חזק מאוד, למרות שעברנו רגעים קשים במשחק. נהריה תמיד חוזרים, אבל ידענו להשתלט על המשחק ברבע רביעי מצוין. אנחנו לא רוצים לקלקל את כל מה שעשינו עד עכשיו".

על ההסתמכות על הקליעה מבחוץ: "יש לנו קבוצת קליעה טובה ואי אפשר להשאיר אף אחד פנוי. אני מסתכל על הצד ההגנתי, עצרנו את נהריה על 66 נקודות. המטרה היא להיכנס לפלייאוף. אחרי העונה שעברה והעונה, פלייאוף יהיה הישג יפה. התחרות קשה, אבל אני מקווה שנוכל לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully