וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: ונוס וויליאמס הדיחה את ווזניאקי, דג'וקוביץ' דילג

האמריקאית בת ה-34 הפתיעה את הדנית עם 3:6, 6:7 ברבע הגמר. סרינה טיילה. בגברים: המדורג ראשון בעולם גבר 0:6, 5:7 על דארסי ויפגוש את דולגופולוב בשמינית, גם נישיקורי עלה בקלות

ונוס וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
0:4 השנה מול שחקניות טופ 10. ונוס וויליאמס/AP

שלב שמינית הגמר בטורניר מיאמי נפתח הערב (שני) עם ניצחון מרשים של ונוס וויליאמס על קרוליין ווזניאקי. האמריקאית בת ה-34, שמדורגת במקום ה-16 בטורניר הביתי שלה, הפתיעה את הדנית המדורגת רביעי עם 3:6, 6:7 (1) בתוך שעה ו-38 דקות, שהעלה אותה למאזן 0:7 בקריירה מול ווזניאקי, ו-0:4 מול שחקניות טופ 10 השנה.

יריבתה של ונוס ברבע הגמר תהיה קרלה סוארס נבארו הספרדיה (12), שרשמה הפתעה משלה כשחזרה מפיגור מערכה לניצחון 7:5, 0:6, 4:6 על אגניישקה רדוואנסקה (7). אחותה הצעירה סרינה, שכמובן מדורגת ראשונה, לא התקשתה ב-2:6, 3:6 על סבטלנה קוזנצובה הוותיקה (24), ותפגוש בשלב הבא את המנצחת בין שרה ארני לסבין ליזיקי.

קיי נישיקורי טניסאי יפני. AP
יום עבודה קצר. קיי נישיקורי/AP

אצל הגברים עדיין נערכו המשחקים הנותרים הסיבוב השלישי, וקיי נישיקורי (4) לא התקשה לטייל לשמינית הגמר עם 2:6, 2:6 קליל על ויקטור טרויצקי הסרבי (32) בתוך שעה ושלוש דקות בלבד. יריבו הבא יהיה דויד גופין הבלגי, שניצח 4:6, 3:6 את יירז'י יאנוביץ' הפולני.

גם נובאק דג'וקוביץ' לא התקשה במיוחד, כשגבר 0:6, 5:7 על סטיב דארסי הבלגי (84 בעולם). נולה, שמחפש זכייה חמישית בקריירה בטורניר מיאמי, הזיע קצת במערכה השנייה כשהבלגי עוד הספיק להוביל 4:5, אך התעשת ומאותו רגע לא הותיר סיכוי ליריבו. בשמינית הגמר הוא יפגוש את האוקראיני אלכסנדר דולגופולוב (65 בעולם). דויד פרר עלה גם כן לשמינית עם 4:6, 5:7 על לוקאש רוסול, גם ג'ון איזנר (6:7, 2:6 על גריגור דימיטרוב) כבר שם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
בקלות. דג'וקוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully