וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מספר שחקנים פנו לייעוץ משפטי בנוגע לפירוק הקבוצה

30.3.2015 / 17:48

בימים האחרונים הבינו חלק משחקני המועדון שייתכן שעדיף להם להיות אלה שיגישו ראשונים את הבקשה, שכן כך הם עשויים לקבל זכות קדימה על פני גורמים אחרים להם חייבת נתניה כספים

one

שחקנים במכבי נתניה פועלים בימים האחרונים כדי לקבל ייעוץ משפטי בכל הקשור לפירוק הקבוצה. המקובל הוא שהמועדון עצמו והבעלים שלו הם אלה שפונים כדי לפרק קבוצה, כאשר הם מגיעים למצב בו הם מרימים ידיים ולא יכולים להתמודד עוד עם החובות וההתחייבויות.

אלא שבימים האחרונים הבינו שחקנים בקבוצה שייתכן שעדיף להם להיות אלה שיגישו יחד את בקשת הפירוק של המועדון. יש לציין כי המהלך עדיין בראשיתו בלבד וכי לא כל השחקנים במועדון שותפים להתרחשויות מאחורי הקלעים. יחד עם זאת נודע כי יש כאלה שכבר החלו בפגישות עם עורכי דין על מנת ללמוד על המהלך והאפשרויות שבו.

לא בטוח שלשחקנים יהיה דין קדימה על פני הבנקים, מס הכנסה, ביטוח לאומי וגורמים נוספים שהלוו כספים למכבי נתניה בעבר. קרוב לוודאי שהבדיקה שהחלו לעשות מספר שחקנים נובעת מכך שנאמר להם כי אם יהיו אלה הם שיגישו את בקשת הפירוק, תהיה להם זכות קדימה על פני הגורמים האחרים.

לרוב, עובדי החברה אינם הראשונים לקבל את המגיע להם או חלק מכך בהסדר נושים. רק אתמול (ראשון) שבו שחקני הקבוצה לאימונים לאחר מספר ימים בהם השביתו את המועדון מפעילות. השחקנים שבו לאימונים לאחר שמשכורת ינואר ניתנה להם, זאת על מנת שלהנהלה יהיו שבועיים של שקט על מנת לנסות ולגייס עבורם גם את משכורת פברואר.

קפטן מכבי נתניה, ערן לוי, אמר בעניין: "לא היו דברים מעולם. ברגע שהחלטנו לחזור להתאמן, אנחנו מתרכזים רק בכדורגל. אנחנו יודעים שרועי וקובי עושים עבורנו ועבור המועדון את כל המאמצים להסדיר את המצב. אין לנו כל כוונה לפעול נגד המועדון".

שחקני מכבי נתניה מודים לקהל. מגד גוזני
בודקים אפשרויות. שחקני מכבי נתניה/מגד גוזני
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully