וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של אורי שלף ז"ל הודיעה: נתרום את איבריו

אימו של מנהל המקצועי המנוח של הפועל תל אביב בכדורסל, שהלך לעולמו בגיל 43, אמרה: "הלוואי שיכולנו לתרום את הלב הרחב שלו. הסכמנו להציל חיים בכל דרך שרק אפשר, זה ערך עליון"

ברני ארדוב

משפחתו של מנהלה המקצועי המנוח של הפועל תל אביב, אורי שלף, שהלך לעולמו אתמול (ראשון) מדום לב כשהוא בן 43 בלבד, הודיעה היום כי היא נענתה לבקשתו של המרכז הלאומי להשתלות, והסכימה לתרום את איבריו של שלף ז"ל ולהציל בעזרתם חיים של חולים אחרים. שלף החזיק בכרטיס אדי, אותו עושים אלה המעוניינים לאפשר את תרומת איבריהם לאחר מותם במקרה הצורך.

ניל שרף, אימו של אורי, מסרה בנושא: "הלוואי שיכולנו לתרום את הלב הרחב של אורי. הסכמנו להציל חיים בכל דרך שרק אפשר. אורי איבד את אביו בהיותו בן 17, לפני 26 שנה. להציל חיים זה ערך עליון".

מותו של אורי שלף הכה בתדהמה את הכדורסל הישראלי ולמעשה, את כל עולם הספורט הישראלי וכמובן, את אנשי הפועל תל אביב בכדורסל, הקבוצה אותה סייע להקים. היום הוצב ארונו של שלף באולם הדרייב אין, אולמה החדש של הפועל תל אביב ובשעות הצהריים התקיים במקום טקס פרידה ממנו, בו נאמרו הספדים מטעם בני משפחתו, כולל אחיו הפרשן ושחקן ומנהל מכבי תל אביב לשעבר, גור שלף, חברי מועדון הפועל תל אביב וחברים וקרובים אחרים.

ארונו של אורי שלף מוצב באולם הדרייב אין. ברני ארדוב
משפחתו בחרה להציל חיים. שלף ז"ל/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • אורי שלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully