וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד תעמוד לדין: "יש להעביר למועדון מסר חד משמעי"

30.3.2015 / 15:03

מנהלת הליגה שיגרה להתאחדות לכדורגל מכתב בעקבות הופעת הקבוצה במדים עם הכיתוב "מ.ס הפועל אשדוד": "אנו ניצבים תחת ניסיון לשנות את זהותה של קבוצה. יש להחמיר עם עבירות אלו"

שחקני מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
המדים יעלו ביוקר? מ.ס אשדוד/מגד גוזני

מ.ס אשדוד תעמוד לדין בעקבות עבירה על תקנון ההתאחדות. במנהלת הליגה לא היו מוכנים לעבור בשקט על החלטתו של ג'קי בן זקן לשנות את שם מ.ס. אשדוד להפועל אשדוד ולשחק בתלבושת אדומה. היום (שני) הגישה המנהלת תלונה ליועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד אפרים ברק ולתובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף ובה הדרישה להעמיד את הקבוצה לדין על כך ששיחקה מול הפועל רעננה בתלבושת אדומה וללא צבע צהוב על הסמל שלה. התלונה התקבלה והקבוצה כאמור תעמוד לדין.

כמו כן קובלים במנהלת על כך שבמרכז של חולצות השחקנים נכתב הכיתוב מ.ס. הפועל אשדוד במקום שם של ספונסר. במכתב התלונה של המנהלת מודגש כי לאשדוד אסור לשחק בתלבושת אדומה אלא רק באדום-צהוב, כחול-לבן או לבן. כמו כן נטען כי הצבע הצהוב הוסר מסמל הקבוצה במכוון. במכתב שמופנה להתאחדות מציין עו"ד מוטי ברונשטיין, מזכיר המנהלת וסמנכ"ל פיתוח עסקי, כי המשקיף והשופט של המשחק בין אשדוד לרעננה ביקשו ממנהל מ.ס. אשדוד לא לעלות לשחק בתלבושת הזו, אבל זה מסר כי מדובר בהנחיה חד משמעית של ג'קי בן זקן.

בסיום מכתב התלונה כותב עו"ד ברונשטיין: "נוכח האמור לעיל ועת אנו ניצבים תחת ניסיון לשנות הלכה למעשה את שמה של קבוצה, את סמלה ואת צבעיה תוך פגיעה ממשית בזהותה, יש להחמיר עם עבירות אלו ולמנוע מצב בו בעלי הקבוצה ממשיכים בניסיונות לשנות את זהות הקבוצה תוך פגיעה בחלקים ניכרים בקהל אוהדיה".

עוד הוסיף נציג המנהלת: "אבקשכם לפעול באופן חותך ונחרץ בכדי לעצור תהליך מסוכן זה ובכלל זאת להעביר מסר חד משמעי למועדון ספורט עירוני אשדוד לפיו לא תתאפשר כל פגיעה בזהותו של המועדון".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully