וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: "אנחנו עשויים להוציא 100 מיליון יורו על שחקן אחד"

חבר הנהלת אלופת גרמניה, יאן כריסטיאן דרסן, מודה שהבווארים עשויים להיכנס למאבקים עם הבזבזניות של אירופה: "המחירים לא יירדו בקרוב. אולי נפספס את השחקנים שרק כסף מעניין אותם"

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
לא תהיה להם ברירה אלא לפתוח את הארנק. באיירן/GettyImages

חבר הנהלת באיירן מינכן, יאן כריסטיאן דרסן, מודה שאלופת גרמניה עשויה להשקיע 100 מיליון יורו בשחקן רכש. עד עתה באיירן סירבה להשקיע את סכומי העתק שקבוצות כמו ברצלונה, ריאל מדריד, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד וסיטי זורקות על שחקנים, כשהרכש הכי גדול בתולדות המועדון הוא עדיין חאבי מרטינז שנקנה ב-40 מיליון יורו ב-2012. כעת חבר ההנהלה דרסן טוען שהקבוצה עשויה לתת פייט ליריבותיה בצמרת האירופאית.

"קל מאוד להגיד שבאיירן לא תשקיע 100 מיליון יורו בשחקן. אני לא רוצה להיכנס לזה יותר מדי, כי אפשר לחזות את העתיד, אבל כן, באיירן עשויה להוציא 100 מיליון יורו על שחקן אחד", אומר דרסן.

"עם זאת, זו תהיה חייבת השקעה חכמה", סבור דרסן, "אנחנו לא רוצים להביא סתם שחקנים יקרים, אלא להביא מישהו שמתאים לבאיירן". עוד הוסיף כי "שחקנים שמרוויחים יותר מ-10 מיליון לשנה זה עדיין חריג אצלנו, למרות שאני מעריך שהסכומים יעלו. עדיין לא ראיתי מקרה של שחקן שלא עמדנו בעלויות השכר שלו. אני מעריך שההערכה של המאמן לגבי יכולת השחקן להשתלב בבאיירן היא מכריעה.

"השחקנים הבכירים יקרים מבעבר, ועם עסקת השידורים החדשה של הפרמיירליג, ספק אם המחירים יירדו בזמן הקרוב. אז באיירן תהיה חייבת לשמור על השחקנים שלה אפילו יותר. אנחנו עלולים לפספס את השחקנים שרק כסף מעניין אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully