וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה התאמנה בבית הנבחרות, שחר הירש חזר לפעילות

30.3.2015 / 14:30

בקבוצת התחתית החליטו לשנות קצת אווירה: "אולי זה מה שיעשה סוף להפסדים". אחד השחקנים אמר: "מרגישים שקורצקי מאוכזב וזה בטח יתבטא בהחלטות הקרובות שלו לגבי ההרכב"

שחר הירש שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
חזרה מעודדת. הירש/מגד גוזני

בהפועל פתח תקוה החליטו לשנות אווירה ולצאת למחנה אימונים מקוצר כדי לשבור את שגרת האימונים בפתח תקוה. אתמול (ראשון) הגיעו השחקנים לבית הנבחרות בשפיים וקיימו שני אימונים במקום. גם היום מקיימים השחקנים שני אימונים כאשר אמש ישנו בבית ההארחה בקיבוץ. הלילה הם יסיימו את המחנה המקוצר, יזכו מחר ליום מנוחה וישובו להתאמן ביום רביעי.

"היה צורך לשנות קצת את האווירה במועדון", אמר אחד השחקנים היום. "אולי זה מה שיעשה סוף לכל ההפסדים שלנו. התחושה היא שגם מנחם קורצקי הולך לשנות את הגישה שלו לגבי שחקנים מסוימים. יכול להיות ששחקנים שהרגישו אצלו בטוחים בהרכב, יצטרכו עכשיו להילחם על המקום שלהם. מרגישים שהוא מאוכזב וזה בטח יתבטא בהחלטות הקרובות שלו".

הבשורה המעודדת שיצאה מהמחנה הקצר הייתה שובו של שחר הירש לאימונים מלאים. החלוץ ששבר את אחת מאצבעות כף רגלו, נעדר מספר שבועות וחסרונו הורגש. הירש ישוב להרכב במשחק הבא אחרי הפגרה הארוכה בעוד שבוע וחצי מול בני סכנין. מי שלא הצטרפו למחנה ונשארו בבתיהם בשל מחלה הם שגיב כהן והחלוץ גאל אטוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully