וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גור שלף ספד לאחיו: "לך לשלום אהוב". רמי כהן: "לאן הלכת לי?"

מאות אוהדי הפועל ת"א נכחו בטקס. אחיו גור הוסיף: "כשהרסו את אוסישקין לקחת פיסת פרקט ובנית קבוצה". שחקני מכבי תל אביב הגיעו למסע ההלוויה, אשתו נפרדה: "לא יודעת להמשיך בלעדיך"

ברני ארדוב

מותו של אורי שלף בלילה שבין שבת לראשון הכה בתדהמה את הכדורסל הישראלי בכלל ואת אנשי ושחקני הפועל תל אביב בפרט. המנהל המקצועי של האדומים, בן 43 במותו, נקבר הערב (שלישי) בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא. עוד לפני כן, אוהדי קבוצה קיבלו הזדמנות להיפרד ממנו כשארונו הוצב באולם הדרייב אין בצפון תל אביב. בשעות הצהריים התקיים באולם טקס בו נאמרים הספדים מצד בני משפחה, חברי מועדון וחברים.

גור שלף אבל על אחיו/ברני ארדוב

18:35: בסיום ההספדים הושמע השיר של אריק איינשטיין, 'יש בי אהבה והיא תנצח'.

18:30: אשתו של שלף ז"ל, תמר, נשאה דברים: "אני בטוחה שהוא גאה במה שעשינו, בדיוק מה שהוא היה רוצה. לא יודעת איך להתחיל לחיות בלעדיך, בן אדם מיוחד שכל כך הרבה אנשים אהבו אותך. היה לי תמיד קשה להעיר אותך ואת ניב תמיד ען שיר ילד של אבא, על מה אתה חולם, עד סוף העולם ילד שלי לך רק בדרך שלך.

"כשהכרתי אותך הכרתי אהבה נוספת שהיא הפועל, נתינה אינסופית, בטוחה שהם ימשיכו את מה שרצית. כל כך אהבה להכנס לישון עם הכרית שלך, הלכת איתה לכל מקום, הלכת לישון איתה ולא קמת. אנחנו משפחה חזקה שלא נשברת. נלמד איך ממשיכים את החיים בלעדיך, אוהבת אותך"

18:25: גם שמעון מזרחי, ניקולה וויצ'יץ' וכמה משחקני מכבי תל אביב הגיעו להלוויה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל תל אביב לשעבר, שמעון אמסלם, בטקס לזכרו של אורי שלף. ברני ארדוב
גם שמעון אמסלם הגיע/ברני ארדוב

17:55: כאלף אוהדים וחברים הגיעו להלוויתו של אורי שלף. בין הנוכחים: ארז אדלשטיין, גיא גודס, עמירם הלוי, ארז חזן, שמעון אמסלם, טל בורשטיין, נדב הנפלד. ורבים אחרים. כל שחקני הפועל תל אביב, ההנהלה והצוות נוכחים.

16:00: הזמר יהלי סובול שר את האיש "אמרו לו", שיר שביצע במקור אריק איינשטיין.

15:54: גור שלף ספד לאחיו הגדול: "תודה לכולם שבאו. תודה לכל אנשי הפועל תל אביב. המאמץ שעשיתם עבורנו ממש לא מובן מאליו. אח אהוב, אף אחד לא ידע כמה רגישות הייתה בך. אף שחקן לא יבין את טוב הלב והנתינה שלך. רק אמא אחת גדולה וחזקה תבין את האהבה שלך לקבוצה שכה אהבת. אותה אמא שהיית מכבסת את מדי הקבוצה שלך כשרק התחלת עם הפרויקט הזה. אותה אמא שלא מבינה עד עכשיו איך הוא בסך הכל מנהל קבוצת כדורסל. התשובה היא פשוטה - אהבה. את האהבה הזאת אף אחד לא יוכל לקחת לך. את הכל עשית באהבה ובחיוך.

"שמרת על המועדון. רק רצית שיהיה טוב ושקט לכולם. כשהרסו את אוסישקין, התכופפת, לקחת פיסת פרקט הביתה והתחלת לעבוד על הפרויקט שלך. אתה לא מבין כמה גאה עשית אותנו. אמרתם לא כשהציעו לכם לעלות ליגה בחינם. אבל הרגע שהכי ריגש אותך היה כשהגענו לאולם החדש הזה פה. אתה לא מתרגש מדברים כאלה בדרך כלל, אבל רק בית גדול, יפה ומפואר ריגש אותך. גם הטקס שנערך כאן לפני כמה ימים, בו אבא שלנו קיבל כבוד ראוי, אבל כמו תמיד שמרת את הכל בלב הגדול שלך. אתה רק רצית להמשיך עם האהבה שלך.

"שום דבר לא הצליח לנתק בינך לבין הקבוצה. ילדים, משפחה, חברים וקבוצה אחת אהובה. ומה עכשיו? השארת אמא שאתה כבר הדור השני שנלקח ממנה? השארת ילדים שקיבלו אבא נפלא, אחיינים שכבר מתגעגעים אליך. אבל אנחנו כאן כדי לכבד, ולדאוג שהמורשת שלך של צניעות, יושר ואהבת הסמל האדום תימשך. לך לשלום, לב אדום ואהוב שלנו".

ארונו של אורי שלף באולם הדרייב אין. ברני ארדוב
ארונו של אורי שלף באולם הדרייב אין/ברני ארדוב

15:47: קפטן הפועל תל אביב מתן נאור: "אתמול בלילה ישבתי וניסיתי לכתוב. היית הכל חוץ מקלישאה. תמיד הייתה לך הדרך המיוחדת שלך. הכרתי אותך שש שנים, ומעולם לא צעקת או הרמת קול. גם כשהייתי לוקח דברים ללב, היה די במבט אחד אליך שהיה מחזיר אותי למסלול. הלוואי שגם אני הייתי יכול לחיות כמוך. לא מצליח לעכל את הבשורה האיומה הזאת. משפחת שלף, אני מאחל לכם שתצליחו להתמודד עם המצב הבלתי אפשרי הזה. לדבר עליך בהקשר של הפועל זה כבר יותר פשוט. טביעת האצבע שלך במועדון ברורה. תמשיך ללוות אותנו בעתיד. תחסר לי עמוק עמוק בזיכרון, אזכור אותך תמיד".

15:44: שרון אברהמי, מאמן הפועל תל אביב עד לפני שתי עונות וחברו הקרוב של אורי ז"ל: "אתמול כשקיבלתי את הבשורה זה נראה כמו חלום בלהות. הכרנו סביב גיל חמש, באותו רגע היה חיבור מופלא. אני התארחתי אצלך בכל חופש ואתה אצלי. בחום הקופח והכדור הכתום שיחקנו אחד על אחד. האהבה שלך להפועל תל אביב הייתה סוחפת, ממכרת ומילאה את עולמך באור אדום בוהק. השנתיים המדהימות שלנו בהפועל תל אביב אלה דברים שלא אשכח לעולם. מעטים הגשימו את חלומם בחייהם. אתה לקחת את המועדון האדום המתפורר, והפחת בו רוח חיים. גרמת גאווה ואושר לעשרות אלפי אנשים שבהתחלה פקפקו. אנשים נסחפו אחריך בדבר הכי רומנטי בספורט הישראלי ומאז ומעולם. תמיד העדפת את הדרכים המקוריות. הייתה לך את הדרך שלך, הדרך של אורי. הלכת בדרכך המיוחדת. לו רק היית יודע כמה השראה נתת לאלפי חולמים. אזכור אותך תמיד כאדם ישר שאומר את האמת בפנים גם כשהיא כואבת. בעל לב של זהב. חבר אמיתי שיעזור בכל עת. השארת חותם מול כל מי שהכרת. היית אחד האנשים הכנים והמדהימים שפגשתי. הכאב בלתי נתפס. משפחת שלף, אני בטוח שתתאחדו ותהיו חזקים אחד עבור השני. יהי זכרך ברוך".

גור שלף בטקס לזכרו של אחיו, אורי שלף. ברני ארדוב
נפרדים בפעם האחרונה. גור שלף/ברני ארדוב

15:37: יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן ספד: "היית הדרך שלנו. האיש שמחבר בין עודף האמוציות שיש בכל אוהד של הפועל לבין העולם שבחוץ. מה זה באמת משנה עכשיו. רק ביום ראשון דיברנו על ההצבעה החשובה במנהלת. הפסדנו בגדול. מה לא תעשה כדי להיות צודק. המשפחה הבאמת חשובה, תמר, ניב, גור, אלה, ענבל והמשפחה המדהימה. הם תמיד היו מאחוריך. רק לפני פחות משלושה חודשים הקמנו את האנדרטה לזכר אביך עם פתיחת האולם החדש. המורשת הכי חשובה שהשארת. היית איש מערכת. שחקנים באים והולכים, אבל יש מערכת והיא נשארת לנצח. היית מהאנשים הקטנים שמנצחים את המלחמות הגדולות. אז לאן הלכת לי פתאום? יצאנו לדרך עם הרבה אנשים מדהימים, לא כולם שרדו את הדרך המטורפת הזאת. עכשיו מה? אני אתקשר ואתה לא תענה? אתה ידעת תמיד לשמור על שפיות. כבר ידעתי מה אתה הולך להגיד בכל סיטואציה. אוהב אותך לנצח".

15:28: מעל 700 אנשים באולם בשעה זו. הטקס עומד להתחיל.

15:23: שחקני העבר שמעון אמסלם וליאור ארדיטי באולם. יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל הניח זר לצד הבמה.

15:20: ידידה רפפורט, חבר הנהלת הפועל: "אני מכיר את אורי מעל 20 שנה, כשהוא עלה מהנוער מהקבוצה הבוגרת. אז גם הכרתי את אורי השחקן והאדם. עד לאותו יום שבת שישבנו איתו וצפינו בכדורגל. דיברנו על המחנה בפורטסמות'. לדבר עליו בלשון עבר זה לא נתפס. לא מאמין שהגענו לאולם כדי לספוד לאורי ולא לדבר איתו על משחק כדורסל. הוא היה בן אדם מדהים עם שיטות עבודה יוצאות מהכלל, ידע להתייחס עם כבוד ויפה לאנשים, בן אדם מדהים".

15:13: גם מאמן הפועל תל אביב בכדורגל אלי כהן הגיע כדי לחלוק כבוד. שחקן הפועל תל אביב יהונתן שולדבראנד עומד במשמר הכבוד לזכר שלף.

15:07: נציגי משפחת שלף התמקמו בשורה הראשונה במרכז המגרש, מול ארונו של המנוח.

גור שלף בטקס לזכרו של אחיו, אורי שלף. ברני ארדוב
גור שלף בטקס/ברני ארדוב

15:11: שחקן הפועל תל אביב דוראנד סקוט: "זה חוסר מזל. אני יודע שזה קשה מאוד לאוהדים ולמשפחה, לשחקנים שכאן הרבה זמן. בתקופה שאני כאן בנינו חברות גדולה וזה קשה מאוד. אנחנו צריכים לנסות להישאר ביחד בקבוצה. לא אשכח אותו לעולם. כשחבר טוב שלי מת, הוא הגיע לנחם אותי ולחבק אותי. הוא אמר לי שיהיה בסדר. אני לא יכול לעשות את אותו דבר עבורו. לא חשבתי לעולם שזה יקרה. סימסתי לו בבוקר שבו הוא מת והוא לא ענה, דיברתי איתו בערב שלפני. לא האמנתי שזה קרה. זה קשה מאוד".

15:04: נציגי קבוצות רבות בליגת העל נמצאים באולם, ביניהם גם מוטי אמסלם מהפועל אילת.

15:00: פרשן הכדורסל שימי ריגר ושחקן העבר של המועדון יריב רוקני הגיעו לחלוק כבוד.

14:53: ארונו של שלף מוצב במרכז הפרקט, עם הגופייה מספר 15 עליו.

14:49: אחיו של המנוח, גור שלף, נכנס לאולם מלווה במשפחה ובשחקני הפועל תל אביב. גם שחקני הפועל תל אביב הגיעו.

14:39: נציגי האדומים והמשפחה כבר באולם. גור שלף, מתן נאור, רמי כהן, שרון אברהמי וחברו הטוב של שלף אסף ביבס ינאמו במהלך הטקס שיחל בשלוש וחצי. בסיום הטקס יעלה סולן להקת 'מוניקה סקס' יהלי סובול למספר שירים.

14:32: יותר ממאה אוהדי הפועל תל אביב כבר במקום, עוברים ליד האנדרטה שהוקמה אמש ועושים את דרכם לכיוון הפרקט, שם ניצב הארון.

שחקני הפועל תל אביב רביב לימונד, יהונתן שולדבראנד, ג'רון מיימון בטקס לזכר אורי שלף. ברני ארדוב
שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב
ארונו של אורי שלף מוצב באולם הדרייב אין. ברני ארדוב
ארונו של אורי שלף מוצב באולם הדרייב אין/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • אורי שלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully